Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Temmuz 2012

Yazmaya nasıl karar verdim?


22.12.2011 tarihinde dünyaya gelen ikiz kızlarımız sayesinde hayatımız değişti,evimiz şenlendi,ailemiz kalabalıklaştı...
Tam 38hafta boyunca  tarifsiz bir heyecanla  bekledik onları,bu arada ailemizdeki tüm bayanları heyecanlandıran başka birşey daha vardı o da kızlar için yapılacak alışveriş!Teyzemin deyimiyle biz hepimiz zaten alışveriş yapmak için bahane arıyorduk ;
Defne ve Derin de buna renk katmış oldu ,aslında çok da haksız sayılmaz!
Cinsiyetlerin belli olmasıyla engellenemez bir alışveriş çılgınlığı başladı :))
Telefonuna, ailemize iki küçük prenses geliyor mesajını alanlar adeta mağazalara koştu ,oysa ilk etapta beklememiz gereken bir 3ay vardı.
 


İlk aylarda çok erken doğmaları halinde ya onları kaybedersem korkusuyla ben alacaklarıma bakıp inceleyip beğendiklerimi almak için sadece kafamda liste yaptım ,alma cesaretini gösteremedim bence doğru olanı yaptım ,sağlıkla devam eden hamileliğimin son 3 ayında ise son derece sakin ve planlı  bir hazırlık yaptık.

Bu dönemde kızlarıma gereken tüm ihtiyaçlarını ,oda süslerini,kıyafetlerini ,mobilyalarını nereden aldığımı ya da annemin el emeği göz nuru ,hayretler uyandıran torunlarına  özel hediyelerini nasıl hazırladığımızı soran pek çok kişi oldu!
İşte ben de tüm bu soruları cevaplamak için ikiz kızlarımın tüm hazırlık ,alışveriş ve yaşam tecrübelerimi paylaşmaya karar verdim.

1 yorum:

  1. Merhaba. Çok güzel foto. Siteyi de çok beğendim. Takipteyim :)

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe