Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Ağustos 2012

Artık ben de bir blogger anneyim!

Uzun zamandır hem kafamı dağıtmak hem de aşkla büyüttüğüm ikiz kızlarımın gebelik ,hazırlık ,doğum  ve yeni hayatımıza  dair yaşadıklarımı zevklle paylaşmayı istiyordum.
İlk sekiz aylık kısmı yani başka bana göre 1.etabı başarıyla tamamladığımda ,evet artık yazabilirim dedim ve başladım.

Tabiki bebekli arkadaşlarım arasında ikiz bebekle nasıl blog yazabildiğim ve buna devam edip edemeyeceğim ayrı bir merak konusu oldu.Açıkçası bunu halen bende merak ediyorum ama niyetim azimle blogger anne olmaya devam etmek

Daha önce hiç blog okumazdım ama kendim yazmaya başlayınca bir anda kendimi diğer blogger annelerin sayfalarında buldum meğer ne kadar çok hikayeler varmış okumaya paylaşmaya değer ...

benim gibi yazmaya hevesli tüm blogger anneleri,http://blogger-anneler.blogspot.com  adresinde biraraya getiren  fotoğrafik hatıralar blog unun sahibi Ülkü Hür sayesinde koca bir aile olmuş anneler!
kendi mesleğini bırakıp çocuk bakanda var ,kurabiye yapan da hatta henüz hamile olan da ...

Blogger anneler bir bakıma komşu olmuşlar birbirlerine ,herkesin birbirinden haberi  var  ve en önemlisi aralarında çok büyük bir tecrübe paylaşımı var !

10 yorum:

  1. hoşgeldiniz aramıza:)
    takipçisiyim bu pembiş sayfanın:)
    bende beklerim sayfama.
    arzu ederseniz elbette..
    sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk :)) memnuniyetle iade ziyaretindeyim

      Sil
  2. Merhaba ,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ,harika bir ikiz bebek annesi...çok mutlu oldum....takipdeyim ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,ben de bu dünyayı yeni yeni keşfediyorum ,ikizlerden fırsat buldukça da sizleri takip ediyor olacağım!

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve hemen bu siteye katil kismindan basladim izlemeye:))
    Cok renkli ve zevkli bir blog olmus.
    Sizide benimkine beklerim
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim!
      blog unuza geldim ve şansıma ilk okuduğum post "ikinci çocuğu düşünmek"
      Allahtan bu kısmı geçmişim dedim kendi kendime :))

      Sil
  4. bloğunuz hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün ikizlerinizi bloğuma beklerim http://osmanuri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Ben de yeni blogculardanım. Siz erken başlamışsınız ne güzel, ben oğlum 27 aylık olduktan sonra başladım blog tutmaya :( Bize de beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. selam, mail adresinizi göremedim?

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe