Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Ağustos 2012

Doğum Odamızın Süsleri...

























Malum 38hafta sabırla bekledim o müthiş buluşmayı ben ,herşey yolunda gidip doğum tarihleri de az çok belli olunca başladım doğum odası süslemesi için hazırlık yapmaya !
Peki Neler yaptık?Nereden aldık ? Nasıl yaptık?



Teşekkür hediyesi ile başladık ;


Kızlarımızı görmeye gelenlere teşekkür etmek amacıyla  vereceğimiz pembe tüylü ,magnetli elbiselerini pelinbebek hazırladı ama kabarık etekli olması için becerikli annem etek  altlarına tül geçirdi bence böyle daha havalı oldular!







Bu hediyeliklerin sunumu için görür görmez tam da aradığım bu dediğim dantelli bebek arabasını ve kızlarımın kapı süsünü www.caramelistanbul.com dan aldım.Doğruyu söylemek gerekirse  internetten satın alırken biraz tereddüt etsem de pembe -beyaz kuru çiçekler ve dantellerin uyumu internet sitesinde göründüğünden çok daha güzel geldi!


                 








Folyo balonları balonevi'nden temin ettik ,o kadar çok çeşit var ki; insan hangisini seçeceğini şaşırıyor .Kardeşimden ayırmadığım sevgili kuzenim Ebru balonları şişirtti ve doğumdan önceki akşam annemle birlikte bizzat odayı süsledi.



 Acıbadem Kadıköy Hastanesinin  yenidoğan bebek katındaki 4358 nolu suit odada karşılayacaktık prenseslerimizi ,dolayısıyla odada 2 kapı olduğundan iç kapı süsünü annemin zevkine bıraktım!
işte sonuç;



Dantel süslü nazar boncuğu ve yine çok özenerek hazırladığı anı defterimiz





Hepsi Hand made by annem :))

Yine hastaneye kadar zahmet edip gelen misafirlerimize lohusa şerbeti  ikram etmek için hazırladığımız kurdelalı  plastik kadeh bardaklar ;lohusa şerbetini annem,bardakları  ise kuzenim ipek ve bitanecik teyzem hazırladı




Özünde mimar olan ama içinde yatan pasta kurabiye yapma sevdasına karşı koyamamış sevgili dostum Zeynep ,bana bu müthiş kurabiyeleri hazırladı!



Bu kurabiyelerin mimarına ait farklı ürünleri görmek  ve iletişim bilgisi için bloguna gözatabilirsiniz!http://cookiefriendss.blogspot.com/



English Home dan aldığım beyaz hasır sepetin içine yerleştirdik bu pembe-beyaz  kurabiyeleri ama mevcut beyaz kurdelasını ,kurabiye paketlerinde kullandığımız iki renkli pembe kurdela ile değiştirdik!Nazar boncuğu ise annemin eklemesi ....




Lokum tadında iki bebek beklerken lokum ikram  etmeden olmaz dedim  ve   Isparta'dan pespembe gül lokumları istedim !Ayrıca Haribo marshmallow ların rengi de  o kadar hoşuma gitti ,ikea'dan aldığım cam servisin orta kısmına da onları yerleştirdim!
 Bence tadı kadar ,renk uyumları ve sunumları da bir o kadar güzel oldu :)










 Öncelikle Annem ,kuzenim Ebru ve sevgili dostum Zeynep 'in yardımları sayesinde işte biz bu süslü pespembe odada merhaba dedik prenseslerimize!


11 yorum:

  1. çok şıklar , zevkinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabaa

    Ben de 36.haftasında olan bir anne adayıyım :)
    Kapıya astığınız fiyonk ve runner ı çok beğendimmm
    Anneniz kumaşını ve dantelini nereden aldı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar sona yaklaşmışsınız tebrikler!
      Kadıköy Bursa İpek kumaş ve aksesuar mağazasından alındı kumaş ve danteller, çok fazla çeşit var gayet başarılı hepsi türk malı :)) ama bu ipekli tafta kumaşın 2 rengi var ;krem ve pudra pembesi.

      Sil
  3. merhaba
    masanın üzerinde duran bebek arabası şeklindeki sepeti nereden aldığınızı öğreneblirimiyim.caramel istanbulda rastlayamadığım bir ürün??
    bu arada çok zevkli ve güzel bir karşılama olmuş.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası Ben de siz sorunca tekrar sitelerine baktım ama göremedim isterseniz kendilerine mail atın ben o donemde her türlü sorum icin hızla cevap almıştım
      Sevgiler

      Sil
  4. Merhaba bende plastik kadehleri nerden aldığınızı öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçen yıl metro dan almıştık ancak eminönünde hemen hemen her plastik ürün satan yerden kolaylıkla temin etmeniz mümkün!
      sevgiler

      Sil
  5. Merhabalar, ben de ikiz kizlarima 7 aylık hamileyim. :)) Allah bağışlasın kızlarınız çok tatlılar. Ben de sizin gibi herşeylerini özenle hazırlıyorum. Sizden ricam lokum kutularını nereden temin ettiginiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Doğum günündeki lokum kutularını soruyorsunuz sanırım ;Eminönü'ndeki box city den almıştık.
      Kuru Kahveci Mehmet Efendi'nin yan sokağından girince ileride solda Tahtakale Eczanesi karşısında
      O kadar çok çeşit var ki;seçmekte zorlanırsınız :)
      Sevgiler

      Sil
  6. Her şey çok güzel görünüyor :')

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe