Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Eylül 2012

Acıbadem'de Doğuma Hazırlık Programı

2011 yılının Eylül ayında yani  gebeliğimin 20.haftalarında eşimle birlikte Kadıköy Acıbadem Hastanesi'ndeki doğuma hazırlık kursuna katıldık.

Her ay içinde 1hafta kurs veriyorlar ,her gün farklı gebelik aylarına göre sunum yapıyorlar siz de her ay kendi gebelik döneminize denk gelen bir gün kursa  katılıyorsunuz  ya da benim gibi ikiz bebeğe hamile ve bir de tezcanlıysanız arka arkaya 5akşam gidip tüm merakınızı 1haftada gideriyorsunuz :))



 
Bu program gayet basit ve hızlı bir anlatımla embriyo aşamasından başlayıp bebeğin gelişimi ,doğumu , bakımı, annelik psikolojisi ve hastane tanıtımı ile  son buluyor!

Bu süreçle ilgili tüm aklınıza takılanları yine bu hastanenin kadın doğum doktorları,anestezi uzmanları,çocuk doktorları ve hemşireleri cevaplıyor.Üstelik bu kursa katılmak icin illaki bu hastanede doktorunuzun olması ya da burada doğum yapacak olmanız gerekmiyor.Önceden arayıp katılım teyidi almanız şartıyla ÜCRETSİZ  olarak katılabiliyorsunuz.





Benim gebeliğimi başından beri takip eden sevgili  doktorum Harika hn. bu hastanede olduğundan  burada doğum yapacaktım ama bu kurs sayesinde bana da o büyük günde epidural anesteziyi uygulayacak  anestezi uzmanı Abdurrahman Yaycı'yı önceden tanıma fırsatı buldum ve anesteziye ait aklımda ne varsa bizzat kendisine sordum.

Hastane çantası için neler hazırlamalıyım ,hastane bebek için neler temin ediyor tüm bunların detaylarını doğumhane hemşirelerinden bizzat öğrenmiş oldum böylece çantam gereksiz yükten kurtuldu!
Ayrıca kursun sonundaki  hastane tanıtım turunda bize eşlik eden hemşire eşliğinde doğumhane,yenidoğan bebek odası ve oda tiplerini görme imkanımız oldu.

Doğum öncesi hazırlık programı için ise 0216 5444303 Nolu telefondan bilgi alabilirsiniz.

Ayrıca 2012 nin başlarında yine Kadıköy Acıbadem'de hamilelere özel ÜCRETSİZ Pilates dersleri başladığına dair mail almıştım.Ancak şuanda devam edip etmediğini bilemiyorum o sebeple Pilates derslerinin revize bilgileri için maildeki telefon numarasını paylaşıyorum  0216 5444229 .

Şayet fırsat bulabilirseniz mutlaka doğum öncesi hazırlık programına gidin ve koca bir hamile topluluğunun yarattığı soru yağmurundan faydalanın :))


3 yorum:

  1. Harika, ben de American'ın ücretsiz kurslarına gidiyorum, yalnız uzmanların anlattıkları elbet faydalı ama soru yağmuru olayı gerçekten daha faydalı ve keyifli oluyor.:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,Acıbadem'in kursuna ben de gittim,çok faydalı oldu.Kursa giderken Memorial'a gidiyorduk.En sonunda Acıbadem Bakırköy'de epidural sezeryan ile doğurdum.Kursta tanıştığım arkadaşlarımla hala görüşüyorum,iyiki gitmişim diyorum,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ikiz bebek sahibi değilim ama ikiz çocukları olan bir annenin evladıyım.:))İkiz kardeşimle çok iyi anlaşırız hala öyle o duygu bambaşka.Blogger annsiyim banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe