Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Eylül 2012

Birkenstock ve hamile arasındaki bağ

Birkenstock terlik satışlarının Türkiye'de inanılmaz bir hızla arttığını anlatan  haberi okuyunca aklıma hemen benim de hamileliğimin ikinci ayında aldığım daha doğrusu kaptığım terliklerim geldi.

Kaptığım diyorum çünkü gerçekten yok satıyor istediğiniz modelde istediğiniz numarayı bulmak kolay değil!

"Başlarda reçeteyle satılan, insanların kaba bulduğu için ağlayarak aldığı ve giymek istemediği terlikler bugün ünlülerin ayağından çıkarmadığı bir trend” diyen firmanın sahibini çok iyi anlıyorum çünkü önceleri ben de çok çirkin ve kocaman bulduğum bu terlikleri insanlar nasıl giyiyor diye düşünmekten kendimi alamıyordum


Ancak  yaz mevsiminde baktım ki tüm hamilelerde bu terlikler (zaten insan anne adayı olunca inanılmaz bir seçicilik başlıyor algıda)  ,ortopedik yapısının vardır bir kerameti diyerek ben de giymeye başladım.
Gerçekten sonrasında bu kaba bulduğum  terliklerle koca bir yazı geçirdim. İkiz bebek taşıyan koca göbeğimin vücutta yarattığı dengesizliğe bire bir çözüm oldu :))
Son derece konforlu ,geniş kalıbı adeta ayakkabıya benzer şekilde ayağı sardığından sıradan parmak arası terlik gibi rahatsız değil!

Üstelik bu terliklere alışınca insan  hamilelik sonrasında da hiç ayağından çıkarmak istemiyor!




6 yorum:

  1. Bu yaz dikkatimi çekti benim :)
    Seneye yaza artık bende edinebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. evet bu yaz hamile ve hamile olmayan herkeste gördüm, farklı renkleri de var ve çok hoşlar :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba, blogger annelerden gelıyorum cok guzel bır blog bize de bekleriz.

    bu arada terlıkler cok dogru secım olmus..

    YanıtlaSil
  4. bir hamile olarak şişen ayaklarımdan bütün yaz çıkarmadığım terlikler bunlar. Her kıyafetin altına da oluyor. Resimdeki de benimkinin tıpkısının aynısı. Fiyatları bir terlik için pahalı geliyor kulağa ama giymeye başlayınca değer diyorsunuz.

    YanıtlaSil
  5. ben bugün baktım bu terlğe geçen sene hamile iken neden ilgimi çekmemiş diye hayıflandım.
    Bir terlik için fiyatı fazla giyenler memnun mu indirimli bulur muyum diye gezinirken sizi buldum.
    Neye niyet neye kısmet

    YanıtlaSil
  6. bu paraya, bu kadar kaba terlik satın almak başta pek akıllıca gelmiyor insana ama hakkaten bu terliklerde tuhaf bir keramet var çünkü giyen ayağından çıkarmıyor :))

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe