Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Eylül 2012

"Geçmişten Günümüze" Bebek Ürünleri Sergisi

Şişli Trump Towers Avm Giriş Katında e-bebek tarafından açılan "Geçmişten Günümüze" bebek ürünleri sergisini gezdim dün.
Daha önce de gördüğüm ama fırsat bulup tek tek inceleyemediğim ürünlerin bu kez hem resimlerini çektim hem de kısa hikayelerini okudum.

En çok dikkat çekenler tabiki antika görüntüleriyle 1950 yıllarında kullanılan bebek arabaları ama o kadar çok eski ürün var ki,bazıları neredeyse 300yıllık!

Tahta mama sandalyeleri,reklam afişleri,kataloglar,eti cici bebe kutuları,saten bebek yorganı,süt sağma pompası ve daha birçoğu ...

Sergi 19eylülde son buluyor,çok büyük bir sergi  değil ama bu ürünlerin bazılarını daha önce kullanmış olanlar için geçmişe yolculuk niteliğinde,ayrıca eskiye merakı olanlar da kaçırmasın derim!

İşte resimlerden bazıları;

 
 
 




 


 








 



 










 
 
 
 










 
 

5 yorum:

  1. haftaya mecidiyeköyde olucam inş.kaldırmazlar nostaljik şeyleri seviyorum hüzünlendiriyor beni.

    YanıtlaSil
  2. Gitmiş kadar oldum gerçekten.İlk arabaya bayıldım:)Ahşap tren ve suluk çok şirin.Hüzünlü aslında biraz da.O çocuklar şimdi kocaman oldu.Anneleri ise yaşlanmıştır.Kimbilir ilk aldıklarında bu ürünlerden ne kadar heveslilerdi.Ah hayat işte!

    YanıtlaSil
  3. mükemmelmiş bu sergi, bebek arabalarına bayıldım, karyola gibi valla :)))

    YanıtlaSil
  4. süper bir nostaljiymiş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. ah şimdi ki çocuklar ne şanslı:))

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe