Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Eylül 2012

İsim işlemeli battaniye ve yastıklarımız

Doğumdan önce Caramel istanbul isimli kendini "stil sahibi mutluluk elçisi "diye tanımlayan ve kişiye özel ürünler satan bir internet sitesi keşfettim.
Kızlarımın kapı süsünü ve bebek hediyelerini sunmak  için dantel kaplı bebek arabasını bu siteden aldım açıkçası çok memnun kaldım çünkü ürünler, internetteki resimleriyle aynı şekilde geliyor.

Bahar mevsiminde merserize battaniye ararken yine burada buldum aradığımı üstelik üzerine bebeğinizin adını nakış ile işliyorlar.
 

75x120cm ölçülerinde Kırık beyaz battaniye şirin pembe bir tavşanın sepetinde geldi üstelik ,sunum da gayet önemli bence !

Aynı sitede 35x45cm ölçülerinde yan tarafına isim işlenen yastık kılıflarını da görünce dayanamadım aldım sanki evde hiç kılıf yokmuş gibi :))

Defne ve Derin tabiki yastığı boğuşmak için kullanıyor olsalar da görüntüsü benim çok hoşuma gidiyor.
Mevzu kızlar olunca eşimde de bende de engellenemeyen bir alma dürtüsü ortaya çıkıveriyor ki tutabilene aşkolsun!

2 yorum:

  1. bende biliyorum o siteyi bebek sekerlerimi ve sepetimi ordan almistim gercekten kaliteli urunleri :) esra'da sizin yastiklari ve battaniyeleri cok begendi :))bir de zaten kizlara secenek cok olunca ve hersey susulu puslu olunca insanin hakkaten aldikca alasi gelir ama hak veriyorum size:)

    YanıtlaSil
  2. Şanslı ikizler

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe