Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Eylül 2012

İşte ikiz kızlarımın süslü dolabı...

ilk yaz mevsimi biterken bize ne hediyeler gelmiş,biz neler almışız ,elbiselerimizi hangi ayakkabılarla giymişiz?

işte resimler... 



 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 





 
 
 
Çoraplar :Trumpette
Ayakkabılar (soldan sağa)
1.C&A hello kitty
2.Zara baby
3.Ralph Lauren
4.Pumpkin patch
5.Funny baby
6.FreeSure
7.FreeSure
8.Marks&Spencer
9.H&M
10.mayo ve Crocs hello kitty C&A

Elbiseler(soldan sağa)
1.Ralph Lauren
2.Gap
3.Burberry
4.Ralph Lauren
5.Ralph Lauren
6.Gap
7.Burberry
8.Burberry
9.Ralph Lauren
10.Calvin Klein
11.Gap
12.Ralph Lauren
13.H&M
14.Gap

20 yorum:

  1. aman aman hepsi birbirinden güzel ya bayıldım çok zevkli seçimler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz :) kız annesi olmanın en hoş taraflarından biri de bu...

      Sil
  2. Ya bunlar süper. Bende blogumda bebiş gardolapları yapıyorum. Bunları yayınlamama izin verirmisin senin adınla:)))
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnuniyetle izin veririm :))
      yayınlamadan haber ver defne ve derin'in de resmini yollayım sana sonuçta kıyafetlerin sahibi onlar :))
      sevgiler

      Sil
  3. bak iste tam kiz dolabi harika hepsi bayildim bunlara duygu:) hersey kizlar icin zaten :p bu arada eren holding yorumuna cok guldum ona cvp yazdim burayada yazayim dedim:)) bisiler bulabilmenede ayrica sevindim cnm:)

    YanıtlaSil
  4. yaaa off bayıldım ben bu elbiselereee..güzel günlerde kullansınlar

    YanıtlaSil
  5. ay masallah herseyden 2 tane... bahtları hep acık olsun masallah kuzuarla

    YanıtlaSil
  6. Hepsi bir birinden güzel iyi günlerde kullansınlar.Beni anılara götürdüğünüz için çok keyif alarak takip ediyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. aaa süper mail adresini yazarsan yada kopuzozge@hotmail.com adresine resimleri atarsan süper olur
    http://komirra.blogspot.com/2012/09/sare-su-gedik-ve-gardolab.html
    bak burada yayınladığım bir postun benzerini attım sana.
    Çok saol:)))

    YanıtlaSil
  8. Harika bir gardropları var Defne'yle Derin'in.
    Hello kityli ve yıldızlı papilerin markasını öğrenebilir miyim acaba? Bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her ikisini de C&A dan aldım.hello kitty ürünlerinde çok başarılılar!kış için gözüme kestirdiğim botlar ve şapkalar var alır almaz resimlerini koyabilirim inşallah :)) sevgiler....

      Sil
    2. C&A'ya henüz gidemedim ama Limango'da Freesure çıktı karşıma, altın rengi spor patikler beğendim, kalıplarını size sorayım dedim.
      Küçükse hani azıcık giydirirsem 2 numara alayım diyorum. Buarada bebeğim daha doğmadı:)

      Sil
    3. zaten 1 numarayı giydirmeye vakit olmaz!2almak bence de mantıklı bizimkilerde 2numaraydı ancak doğmadan alınca mevsimini ve bebeğin gelişimine göre no tahmin etmek oldukça zor aslında

      Sil
  9. hepsi çok şeker...Güle güle kullanın iyi günlerde :)

    YanıtlaSil
  10. Ozellikle ayakkabilara bayildim, cok sirinler...Gule gule giysinler:)

    YanıtlaSil
  11. kız bebek gardroplarına bakmakda almakda yerleştirmekte çok zevkli
    dilerim bebişlerde giyerken aynı zevki alırlar
    ikisinede mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  12. hepsini iyi günlerde giysin güzel kızların :)

    YanıtlaSil
  13. bütün kıyafetler birbirinden güzel... Güzel günlerde giysinler inşallah... Ama bişey diycem; şimdi o dolap derli toplu duruyor ya... Benim büyük kızım tek başına onu alt üst edebiliyor...Artık sende iki tane aynı anda 3 yaşında olacak ikizler neler yaparlar bir de ozaman görelim... :)))

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar güzeller birkaç sene sonra bana da lazım olacak inşallah :) Güzel şeyler buldum bloğunuzda. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Hepsi birbirinden güzel, güle güle giysinler, maşallah nazar değmesin...

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe