Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Eylül 2012

Pamuk ayakların kalıbını çıkardık!

Bu yıl anneler günü de benim için ilklerden biriydi yine çünkü aralık 2011 de anne olmuştum.
Erkek kardeşim sağolsun düşünmüş bana hediye olarak Defne ve Derin'in ayak kalıplarını basmamız için üçlü  baby memory prints çerçevesi almış.

Hep aklımdaydı ama bir türlü fırsat bulup alamamıştım.Keşke ilk aylarda alsaydık çok kolay yapardık diye arkadaşıma hayıflanırken sen biliyor musun biz ondan 3tane aldık yine de yapamadık demez mi :))
Bizimkiler beş aylık oldular rahatlıkla bastırıp kalıpları çıkartabilirim diye düşünüyordum ama hiç zannettiğim kadar kolay olmadı,arkadaşım haklıymış!

Hamuru yoğur ,dikkat et kirlenmesin aman elini yıka, bebeği tut ,öbürüne geç ,bastır olmadı bi daha yoğur bi daha bastır derken neredeyse 1 saat süren mücadelemizde başarıya ulaştık!

Üç boyutlu olanlarda tüm ayak içine batırılarak kalıp alınacağından alçıya benzer bir kıvam elde etmek için hamuru sıfırdan hazırlamak gerekiyor  ancak bizimkinde hazır hamuru sadece yoğurmak suretiyle yumuşatmak yeterli oldu.

İşte iki minik pamuk ayağın görüntüsü;
 



Baby Memory Prints  in üç boyutlu,duvar çerçevesi ,masa üstü ,nazarlık,deri hatıra sandığı vb.gibi pek çok çeşidi var.Bebeğin cinsiyetine göre kullanım için arka fondaki kartonun bir tarafı pembe bir tarafı ise mavi.

Bu üçlü çerçeveye  genelde tek bebek için bir tarafa el ,bir tarafa ayak kalıbı koyuluyor ortaya da bebeğin resmi.
Ancak  bizimkiler ikiz olduğundan Derin'in sol ,Defne'nin ise sağ ayak kalıbını alıp ortaya her ikisinin de ayaklarının bulunduğu bir resim koydum :))
Kendimce böyle bir çözüm ürettim bence çok hoş oldu!Umarım büyüdüklerinde onların da hoşuna gider!

 

9 yorum:

  1. Merhaba bende ikiz annesiyim ne kadar harika bir duygu olduğunu iyi bilirim.Bütün bebekler gibi çok çabuk büyüdüler şu an yirmi sekiz yaşındalar bu günlerinizi doya doya yaşayın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten ikiz annesi olunca pek bir özel hissediyor :))ilk günlerimiz kabus gibiydi ama öyle hızlı büyüyorlar ki şimdilerde çok daha zevkli olmaya başladı!

      Sil
  2. Çok güzel olmuş :)) Defne ve Derin isimleri de çok güzel :)) Sağlıklı,mutlu nice güzel günler diliyorum ikizlerinizle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler
      sizinki de çok güzel ama,rüya :))

      Sil
  3. ay masallah allah analı babalı buyutsun ıkız buyutmek zor olmalı :D

    YanıtlaSil
  4. Defne ve derin isimleri gerçekten çok güzel...
    Allah analı babalı büyütsün...
    Maşallah diyorum onlara...

    sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. bayıldım..ben hamurla denedim ama,sanırım alçıyla da denemem gerekicek..şansları çokk güzel olsun dileklerimle:)

    YanıtlaSil
  6. o minik ayaklar yokmu en sevdigim yerleri:) hala da oglumun ayaklarini oper koklar dururum:)) ben ayak izini cikarmadim ama ilk giydigi minik corabini cerceveye koydum :))

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe