Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Eylül 2012

Sinderella Ayakkabılarımız !!!

Her kız annesi gibi ben de kızlarıma  süslü ayakkabılar giydirmek,kafalarına da süslü tokalar takmak için ölüp bitiyorum.
Henüz toka takacak kadar saçları yok malesef o yüzden şimdilik bu işkenceden muaflar denebilir :))
Ayakkabıya gelince her ikisi de sürekli çıkarıp ısırıyor ama ben azimle giydirmeye çabalıyorum çünkü özellikle elbise giydiklerinde çıplak ayaklı halleri hiç hoşuma gitmiyor!

En son aldığım ayakkabıları  hem çok güzel hem de çok özel.Bağdat Caddesi Jujube'de  ilk adım patiği üreten sinderella baby  ürünlerinin bazı modellerinin alt tabanına bebeğinizin adını ve doğum tarihini nakışla işliyorlar.Sadece kızlara zannedilmesin erkek bebekler için de farklı modeller var.

Mağazada o esnada istediğiniz renk veya numara olmasına gerek yok çünkü sipariş formu dolduruyorlar ,ödemeyi mağazaya yapıyorsunuz ve 2gün içinde kargo ile adresinize gönderiyorlar.

Ya da jujube yerine sinderella baby shoes'un kendi internet sitesinden online sipariş vermek mümkün..Ama ben mağazadan almayı tercih ettim  böylece kızlarımın ayaklarına en uygun bedeni seçtiğime emin oldum!



EKRU RENKLİ SATEN FİYONLU AYAKKABILARIMIZ
 
 
TABANLARINDAKİ İŞLEME DETAYLARI

Bu ayakkabıları  babalarının aldığı Burberry elbiseleri ile kombinledik çok şık oldu ancak  ilk  giydirdiğimde  birkaç düzgün poz çekebildim  sonrasında yeni ayakkabının tadına varan ikiz kızlarım farklı şekilde poz vermeyi tercih ettiler :))

 
 
 

 


7 yorum:

  1. Nasıl güzel ayakkabılar onlar öyle bayıldım. Bende kendim için istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ayakkabılar Duygu. Kızlarda öyle maşallah :) Sağlıkla giysinler.
    Bende çok seviyorum renki tokaları. Ama henüz kullanmaıyoruz :P

    YanıtlaSil
  3. yerim o ayakları :)

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım fotoğraflara, önce poz vermişler, sonra tadına bakmışlar:)) Bu arada pek şık kokoş hanımlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm iltifatlara teşekkür ederiz!
      ben bir hevesle elbiseleri ve ayakkabıları giydiriyorum sonrasında çıkarmak için kızların mücadelesi başlıyor sonuçta onlar galip geliyor,kısa süre sonra ayakkabılar çıkarılıyor :))

      Sil
  5. çok tatlısınız maşallah size..hepsini inceleyeceğim sevgilerr:)

    YanıtlaSil
  6. Bir erkek annesi olarak, suslu kiz cocuklari cok hosuma gidiyor :) Buyudukce susleri artacak, onlarda caga ayak uyduracaklar :))) Cok sevimliler, Allah bagislasin:)

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe