Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Ekim 2012

Sağlıklı bir nesil için Organik Pazar alışverişimiz!

Malum pek çok anne gibi ben de kızlarımın özellikle  0-2 yaş aralığında ek gıda beslenmesinde mümkün olduğunca  organik gıdalar ile beslenebilmeleri için çaba harcıyorum.
 
 
 
Tarladaneve isimli zincirin organik manavlarından da zaman zaman alışveriş yapsakta  aslında her zaman her ürünün en tazesini pazarlardan temin etmek çok daha kolay!
Biz Kadıköy Selamiçeşme Parkı'nın içindeki pazardan alışveriş yapıyoruz.Sebze ve meyvenin yanısıra burada organik tavuk ,peynir,bulgur,pekmez  ve hatta leke çıkarıcı ,çamaşır deterjanı gibi ürünler de satılıyor.Ayrıca esnaf pazar müşterilerinin kendisi için mi yoksa bebekleri için mi alışveriş yaptığını gayet iyi çözdüğünden elma ekşi mi ,şeftali almalı mı,armut sert mi,semizotu yabani mi doğal mı tüm bu soruların cevabını baştan veriyor zaten ... Ayrıca park içinde yeraldığından pazar alanı geniş ve çok temiz zevkle alışveriş yapmayı mümkün kılıyor.
 
 
 
 
 


 







 

 

 

 
Ekolojik Üreticiler Derneği Pazarları
Kadıköy Belediyesi Organik Halk Pazarı -Çarşamba Günleri -Selamiçeşme Özgürlük Parkı Zeytinburnu Organik Halk Pazarı -Cumartesi Günleri- Topkapı Merkez Efendi Cami yanı
Maltepe Belediyesi Organik Halk Pazarı -Pazar Günleri- Maltepe Altayçeşme Mahallesi

4 yorum:

  1. ben ki pazarlarin hengamesinden sikilan insan ne kadar duzenli bir pazarmis oyle insanin keyifle alasi gelir herseyi orda :) bende yemek konusunda elimden geldigince dikkat ediyorum oglusuma genelde sut ve sut urunlerinin organik olmasina dikkat ediyorum sebzelerde taze olani ve mevsimine gore olani almaya calisiyorum eriste pekmez tarhana salca vs.seyleride buyuk ananemiz yapiyor saolsun :) bu arada demek kadikoy civari oturuyosunuz eskiden karsida otururken cok giderdim seneler oldu gitmeyeli desem :))

    YanıtlaSil
  2. merhaba paylaşımınız için teşekkürler bende sizler gibi düşünerek herkesin organik ürünler bulabileceği bir blog oluşturdum. sizlerinde ziyaret etmenizi ve görüşlerini almak isterim.

    YanıtlaSil
  3. Bu pazara çok yakın bir yerde AOÇ İstanbul var.AOÇ severlere müjde.Aoç ürünleriyle büyümüş biri olarak,ben görünce çok mutlu oldum açıkçası.Özellikle balına,yoğurduna,domates suyuna bayılıyorum.AOÇ İstanbul iletişim:0216 567 3836 www.aocistanbul.com

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe