Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Ekim 2012

Sanal dünyadaki arkadaşlarım ile tanıştım ....

İkiz kızlarım sayesinde fazlasıyla yoğun olan kurumsal hayattan sade ama çok daha fazla yoğun olan anneliğe terfi edince aynı zamanda sosyal medya ve sanal dünyanın uçsuz bucaksız olduğunu da farketmiş oldum!

Blog yazmaya başladığımdan beri öncelikle hep ikiz annelerini düşünerek yazdım.Henüz bebek sahibi olmamış ancak heyecan ve endişeyle ikiz bebeklerini bekleyen anne adaylarına belki biraz olsun faydası dokunur diyerek ...

Ama anne olarak günlük yaşantım,bebeklere aldıklarım ,yaptıklarım aslında tek bebek için de benzer olduğundan bu süreçte anne blogger ları da keşfetmiş oldum ,kimi zaman onlardan okudum öğrendim kimi zaman da ben paylaştım zevkle!


12 ekim cuma günü taksim Martı Otel'de blogger anneler blogger babalar toplantısına katıldım ilk kez yaklaşık 30kişiydik!
Annelik sıfatıyla herhangi bir platformda bulunmaya henüz alışkın olmasamda farkettim ki orada bulunan herkesin en büyük ortak özelliği "anne" olmaları ...
Benim için ilk olmasına rağmen bambaşka meslek dallarından, bambaşka hayatlardan yeni annelerle tanışmak son derece keyifliydi
Fırsat buldukça katılmaya çalışacağım çünkü enerjileri çok hoşuma gitti!
Bizleri ağırlayan Martı Otel'e de ayrıca teşekkürler!işte resimler...
 
 
 
 Twitter da malumunuz sosyal medyanın nabzının attığı mecra olduğundan oraya da hızla dahil olup annelerin takipçisi oldum ama tabiki özel ilgi alanım  ikiz anneleri!
 


Son 1aydır biraz daha sık konuştuğumuz bir grup vardı ki neden buluşup tanışmıyoruz dedik ve anında organize olduk.Herkes buluşmaya çok hevesli olduğundan çoğunluğa uydu ve 17 ekim çarşamba günü bebekleri genellikle 0-12ay arasında olan 10 ikiz annesi  İstinye Park Avm alt katında yeralan Caribou Cafe de buluştuk!
 
 
Herkes günler öncesinden merak etmeye başladı acaba nasıl olur diye !
Gerçek hayatta birbirini hiç tanımayan ancak twitter dan tanışıp arkadaş olmuş sürekli konuşup haberleştiğimiz,kimi zamansa dertleştiğimiz ,yaşam şekillerini , bebeklerini ve hatta kısmen de olsa doğum hikayelerini dahi bildiğimiz sanal dünyanın en samimi ikiz anneleriydik biz!
 
Çok çok keyifli geçti hepimiz için bu ilk buluşma ,sanal isimler adeta canlandı sohbet ederken birbirimizle ,farkettik ki aslında bizi ancak bir başka ikiz annesi bu kadar iyi anlayabilir
Neler mi konuştuk?
Doğum hikayelerini,gelişimlerini ,mama düzenlerini,bakıcı yardımcı maceralarımızı ,ilk üç ay neler yaptığımızı ,ilk kelimelerini,ilk adımlarını,ilk ek gıdalarını kısaca ikizlerimizin  herşeylerini....
Konuşacaklarımız 140karakter ile sınırlı kalmasın diyerek sık sık biraraya gelmeye karar verdik!İlerleyen günlerde sayımız artabilir ya da aramıza ikiz anne adayları eklenebilir diye tahmin ediyorum.
Bu arada merak edenler için bebeklerin çoğunluğu bu buluşmadan muaf tutulduğundan aslında cafe de oturmuş sohbet ederken aslında hepimizin ikiz annesi olduğu belli olmuyordu ancak sonraki buluşmaya yaklaşık 15-20çift bebek gelirse ne kadar dikkat çeker ve biz anneler ne konuşabiliriz ,inanın biz de bilmiyoruz deneyip görücez!
İşte resimler...
 
 
 
 
 
Caribou Cafe'ye nazik misafirperverliği  için sonsuz teşekkürler ,bizi gerçekten çok hoş ağırladılar !

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş,çok özendim size:)Ben de çok istiyorum sanal ortamdaki arkadaşlarımla buluşmak:)

    YanıtlaSil
  2. bende ödülünüz var:) sevgilerr

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe