Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Kasım 2012

1.Doğumgünü fikirlerinizi bekliyorum...

Bugün itibarıyla bizim evin prensesleri tam 11aylık oldular.Onlarla zaman o kadar hızlı geçti ki;karlı gecelerde sabah olsun aman yaz gelsin derken ilk doğumgünlerini kutlamamıza çok az zaman kaldı.

Evet ,tahmin edildiği üzere beni tatlı bir telaş sardı.Kızlarımın ilk doğumgünü benimse anneliğimin 1.yılını kutlamamızın heyecanını hissediyorum.

Doğum kadar özel bir duyguymuş bu,insan yaşamadan tahmin edemiyor tabiki!


Şimdiden başladım düşünmeye  pasta nasıl olmalı,şeker hamurundan mı ,
üç boyutlu mu ,ne giydirmeliyim etek mi elbise mi ,gelen davetlilere ne ikram etmeliyim ,geldiklerine teşekkür etmek için onlara ne tarz hediyeler hazırlamalıyım şeklinde uzayıp giden pek çok soru var kafamda ...



Lakin ilk olacağından biraz da tecrübe sahibi annelere kulak veriyorum ve onları dinliyorum







"Siz tecrübeli anneler minik kuzunuzun 1.doğumgününde neler yaptınız?"
 Bana fikirlerinizle yardımcı olursanız çok memnun olurum!

15 yorum:

  1. öncelikle uzuuuuuuuuuuun sağlıkla gecen yılları olsun dilerim. O kadar özenmiştim ki bende..hemencecik geçivermişti...Pastadan hiçbirşey anlamamıştı ilk yasında..Kalabalık alkışlar ürkütmüştü, yemediği içinde görsel showdan ibaret oldu pasta olayı...2.yaş daha keyifli olacak şimdiden söylemesi...Kolaylıklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikirleriniz için çok teşekkürler lakin benim de tahminimce ilk yaşgünlerinden hiçbir şey anlamayacaklar ama ben çok heves ettim içimde kalmasın diyerek yapıcam :))
      bu arada alkışlar konusunda haklısın ,bir arkadaşım daha aynı uyarı da bulunmuştu

      Sil
  2. Çok heyecanlı,herşey istediğin gibi olsun inşallah:)Geçenlerde bir 1.yaş kız doğum gününe gittim,bize bebeğin resmininin olduğu buzdolabı saati hediye ettiler,çok hoşuma gitti,hemen dolaba astım:)Blogta 1.yaş d.günü etiketinde görebilirsin.Çook seviyorum ben bu işleri,şimdiden beni de heyecan sardı seni anlayabiliyorum. Dışarıda istiyorsan Gymboree'de yapıyorlar,bayağı bir fiyatlı ama çok rahat oluyormuş diye duydum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızların hiçbirşeyden anladığı yok ama ben gerçekten çok telaş yaptım bu işi neyse ki erken başladım çalışmaya
      bahsettiğin Arya'nın dgünü resimlerine baktım gerçekten herşeyi çok ince düşünmüş annesi
      ayrıca saat fikrine söyleyecek sözüm yok gayet hoş!
      yorumlar ve fikirler için ayrıca teşekkürler

      Sil
  3. ay ne güzel bir ay kalmış ha?:)))ben şimdiden tebrik ediyorum,nice yıllara:)

    Valla ben biliyorsunuz sadece kedi annesiyim:))ama yine de bir şeyler yazabilirim, yani kendi çocuğum olsa ne yapardım diye düşünerek....

    gelenlere hediye yeni adet herhalde,normalde gelenler size hediye getirecek:)))ayol bir de onlara hediye mi alacağız ooo zorlaşmış bu işler :))))

    pasta konusunda bence tüm çocuklar çikolatalı pasta severler, üzerine şekerden minik kediler,kuşlar,uğur böcekleri, vs. koyabilirse pastacı harika olur:)ayrıca el emeği kek,börek, vs. de yaparsınız,limonata,meyva suyu, anneler çay tercih edebilir..giysi her şey olur, saçlarına cicili bicili kurdela,taç takarsınız oh mis:)









    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedi annesi de olsan fikirlerin yorumların benim için çok önemli!
      gelenlere teşekkür amaçlı ufak tefek hediyeler veriliyor şimdilerde ,adetlere yenileri eklendi diyelim :))
      prenses temasına uygun pasta ,kıyafet üzerinde araştırmalarım sürüyor ....
      bu dgünün en zevkli yanı da sanırım bana fikir verenlerle o mühim günün detaylarını paylaşmak olacak
      sevgiler

      Sil
  4. Aslında ilk iki doğumgününde sadece büyükler eğleniyor. ama 3-4. yaş günlerinde çocuklar artık isteklerini dile getirebiliyorlar.

    Bence hediye doğumgünü çocuğuna özeldir. yani gelenlere hediye dağıtmak size kalmış.
    Biz kreşteki kutlamamızda arkadaşlarına küçük kutularda çikolata dağıttık.
    Nice seneleriniz olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikirleriniz ve yorumlarınız için çok teşekkürler her biri benim için çok değerli,hediyeyle ilgili aslında çikolata veya kurabiye fikri de gerçekten hoş olabilir!

      Sil
  5. Allah yardımcınız olsun, annelerde gerçekten inanılmaz heyecan oluyor.Ben herşeyi kendim hazırladığım için 2 ay öncesinde başladım.Gelen misafirlere çınarın resmini magnet yaptırdım, tüllere sarıp sepet içinde dağıttım..Gelen küçük misafirlerede şeker ağacı hazırladım çocukların çok hoşuna gitmişti.
    Minicik bir fikir verdiysem ne mutlu. sevgiler şimdiden sağlıklı nice senelere inş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minicik değil kocaman bir fikir verdiniz :))
      magnetleri nerede yaptırdınız?Ölçüsü neydi? bu sorularla ilgili yardımlarınızı bekliyorum
      şimdiden teşekkürler

      Sil
    2. Ben Ankara-k.örende bir fotoğrafçıda yaptırmıştım.Oda resmen ısrar ettimde oldu, çünkü az sayıda olduğu için hiç bir yer kabul edipte uğraşmak istemiyor.Bloğumdada paylaşmıştım doğumgününde neler yaptıklarımı ordanda bakabilirsiniz.bir fikir daha vereyimmiii, ben çınarın d.gününde kabarık etek dikip giymiştim.sizde kızlarınızla aynı tütüden giyebilirsiniz çok sevimli olur.:)

      Sil
  6. cnm bu soruna birkaç fikrim var aslında sabunlu adında facebookda bir sayfa var çok güzel sabunlar yapıyor konsepti melek yaptırabilirsin metto şeker güzel bannerlar yapıyor duvarda kızların isimlerini melek şeklinde kesilmiş kağıtlara yazdırabilirsin , pastayıda melek şeklinde olabilir yada prenses taçı konseptide güzel olabilir kızlara pembe tütüler giydirebilirsin :) çok şeker olurlar fotoğrafların geldi düzenliyorum linki sana gönderirim hazırlayınca ilerleyen günlerde tepe home la bir çekiliş düzenliycez yılbaşı için beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye için bahsettiğin sayfadaki resimlere baktım ,sabundan harikalar yaratmışlar gerçekten!
      konsept doğdukları günden beri başımızın tacı olduklarından prenses tema içerikli aynen senin dediğin gibi tütü etek araştırmaya başladım bile :))
      ayrıca zevkli fikirlerin için çok teşekkürler..

      Sil
  7. Merhaba,,

    Kızlarımın birşeyden anladığı yok demişsiniz ben kesinlikle katılmıyorum. biz 1 yaşını yeni kutladık. tütü etek mini mouse tacı ve badisi giydirdim. öyle hoşlarına gittiki:) eteğin tülleri tactaki kulaklar etraftaki balonlar çok eğlendiler. onlar için de bir değişiklik olacak inanın. kendi deneyimimden aktarmak istediğim en önemli şey şu: pasta kesim saati ve kızların uyku saati denk gelmemeli :) misafirlerin gelmesini beklerken saatler birbirine girdi bizde. pastayı üflerken birisini gözleri kapanıyordu:)

    Şimdiden prenseslerinizin yaş gününü kutlar sağlıklı ve mutlu güzel bir ömür dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tütü siparişini çoktan verdim bile :))inşallah Defne ve Derin de aynı şekilde memnun olurlar bu durumdan
      uyku saati uyarısı için teşekkürler,çok önemli gerçekten
      sevgiler

      Sil

Special design for Defne ve Derin by GeCe