Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Kasım 2012

Kız Babalarına Özel Mektuplar ...İmza Kızın'da...

Günlük hayatta ,sosyal medyada hepimiz anneler ve çocuklarından bahsediyoruz  peki ya babalar?
Ve babasının gözünde hiç büyümeyen korunup kollanan kız çocukları ?

Her kız çocuğu eşit doğsada malesef eşit büyüyemiyor!
Kimisi babaevinde pamuklara sarılarak büyürken kimisi terkedilmiş ya da hiç babasını tanımamış bile olabiliyor.

İşte şartlar ne olursa olsun belki sitem,belki teşekkür ,belki biraz hüzün yüklü olsa da sonuçta her kız evladın er ya da geç babasına söyleyecek birkaç cümlesi mutlaka vardır diye düşünüyorum.


Bu düşüncelerle yola çıkan farklı dünyalardan, yaşları 8 ile 75 arasında değişen, 114 kız evlat babalarına tüm söylemek istediklerini birer mektupla anlattılar.
Üç güzel yürekli insan Banu Özkan Tozluyurt,Selgin GB,Esra Aylin Akalın  bu güzel buluşmaya vesile oldu ve sonunda bu kitap ortaya çıktı.  " İmza Kızın "





Mektup yazanlar arasında bloggerlar, sanatçılar, haberciler, anneler, çocuklar, ünlü babaların kızları da var.Üstelik bu kitabı özel ve farklı kılan en önemli özelliği tüm elde edilecek gelirinin bir çocuk daha okusun diye
YEKÜV 'e bağışlanacak olması.


Ben kitabı D&R kitap mağazalarında bulamadım ancak internet sitesinden sipariş verdim!Henüz kitabım gelmedi halen heyecanla bekliyorum ancak aşağıdaki linkten tanıtım videosunu izlerseniz aslında kitabın içeriği hakkında yeterince bilgi sahibi olabilirsiniz! 
http://www.youtube.com/watch?v=rzBOmVjIHOk

Şayet  keşke benim mektubumda yayınlansa diyenlerdenseniz henüz geç kalmış sayılmazsınız!İşte fırsat ; 
http://imzakizin.com/

NOT:24 KASIMDA TÜYAP KİTAP FUARINDA  SAAT 14:00 DE İMZA GÜNÜ VAR!


4 yorum:

  1. okuycam bu kitabı.
    :)

    bugün blogumda sizi tanıttım biraz.
    :)

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR
    DEEP SAYESİNDE ZİYARETİNİZE GELDİM
    ÇOK SAMİMİ BLOG LA KARŞILAŞTIM
    BABASINA SÖYLEYECEĞİ ÇOK ŞEYİ OLAN BİRİ OLARAK KİTAP ÇOK İLGİMİ ÇEKTİ
    İLK ETAPDA ALACAĞIM
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki yazmış birbirimizi farketmemize vesile oldu;nazik yorumunuz için ayrıca teşekkürler!

      Sil

Special design for Defne ve Derin by GeCe