Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Aralık 2012

Bebeğim ve biz dergisi Ocak sayısına konuk olduk!

 
Bebeğimvebiz Ocak sayısı
 
Kızlarımın adına bu blogu açarken gebelik döneminde ve doğum sonrasında memnuniyetle kullandıklarımı pozitif yorumlarımla zevkle paylaşmaya,hoşuma gitmeyen hadise , ürün ve markalar hususunda ise nötr kalmaya niyet ettiğimden sadece beğendiklerimi zevkle ve tüm detayları ile paylaşıyorum ki bilgi edinmek isteyenler için faydalı bir kaynak olsun.
 
 
 
 
Bu bağlamda ben daha önceleri ikiz kızlarım için aldığım bugaboo bebek arabası hakkındaki yorumlarımı blogumda paylaşmıştım.
 
Bebeğim ve biz dergisi Ocak sayısında Bugaboo yu tercih etme hikayemizi paylaşmamızı isteyince biz de evimizde memnuniyetle sorularını yanıtladık.Anneliğin hissettirdikleri ve bebek alışverişindeki tercihlerimiz üzerine keyifli sohbetimiz Bebeğim ve biz dergisi ocak sayısında...


5 yorum:

  1. çok tatlı bir ailesiniz maşallah diyorum size...2013 sizin için çok güzel bir yıl olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonsuz teşekkürler:))
      hepimiz için çok güzel olur umarım,sevgiler

      Sil
  2. heeey ne hoş bişi yaaaaa.
    :)
    tebriks.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Duygu;nice uzun yillari ikizlerinle ve seni senden cok seven hayat arkadasinla gecirmeni diliyorum.Seni tanidigima memnun oldum.
    Sevgiyle ve dostca kal

    YanıtlaSil
  4. neşeli musmutlu yıllaaar.
    :)

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe