Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Aralık 2012

İBS Anne Bebek Fuarı'ndaydım

 
 
 
Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Salonunda kurulan   İbs Anne Bebek Fuarı'nı ilk gününde yine benim gibi ikiz annesi bir arkadaşımla gezdim.
İki ayrı katta ürünlerini sergiliyor firmalar açıkçası koridor aralıkları her ne kadar geniş olsa da bebek arabasıyla gezmek yerine ben bebeksiz çok daha keyifle ve kolaylıkla gezdim !

Giriş katında eski , yeni ağırlıklı bebek odası mobilya markaları yeralıyor.Alt katta ise çoğunluğu anne olduktan sonra aynı zamanda  girişimci olan annelerin firmalarıyla şenlenmiş adeta!

Bundan olmalı ki üst kattaki  resmiyet alt katta yerini daha samimi ve sıcak bir ortama bırakıyor .Çoğunlukla gözüme çarpan parti süslemesi yapan firmalardı.
Ayrıca fuarda gün boyunca devam eden seminerler ve çocuk aktiviteleri de mevcut.

Ancak fuarın genelinde bazı firmalar son derece şık sunumlarla ürünlerini tanıtırken malesef bazıları çok özenmemiş gibi her nedense! Fuarda ürünlerini sergileyip satış yapmayan ama potansiyel müşterileri başka mağazalara yönlendirenler de var ki oldukça enteresan!Örneğin otokoltuğu almak için gelen arkadaşım herhangi bir bebek  mağazasına  gitse kesinlike buradakinden  çok daha fazla seçenek bulur.

Mermer fuarlarının ihtişamına ,ürün sunumlarındaki gösterişe vs. alışkın olduğumdan bana sönük gelmiş olabilir ama kendi adıma ne iyi ne de kötü diyemem çok orta seviyede bir fuar!Belki anne ve bebek ürünlerinin yanında fazla sayıda çocuk ürünleri eklenirse muhtemelen fuara ilgi daha fazla olabilir.





 
 

 

1 yorum:

  1. Merhaba bende fuara ablam ile beraber gittim çocukları da götürdük baya bir eğlendiler. Bence bu tür fuarlar sürekli düzenlenmeli. Fuarda özellikle Fresh'n Soft standında gördüğüm ilgiden çok memnun kaldım..

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe