Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Şubat 2013

Bobux yeni jenerasyon patikler!

BOBUX


Bizim zamanımızda bildik eski usul yün patikler vardı bebekler ve çocuklar evde giysin diye şimdilerde ise bu yeni jenerasyona uygun bu tarz altı kaymaz süet,el yapımı deri patikler var!


Benim kızlarım sürekli çoraplarını çıkardıkları için hatta kimi zaman birbirlerininkileri bile ,bu sebeple alsam da giymezler diye düşünüyordum.Ancak durum tahminimden farklı oldu ;3 haftadır kullanıyorlar ve çorap çıkarma hadisesi de böylelikle sona ermiş oldu!Patiklerin altı ilk aldığımız gün pembe olmakla birlikte ertesi gün pembeden griye sonraki günlerde griden siyaha dönmeye başladı :)
Ancak çoraplarını hiç boyamadı enteresandır!

Ben bunları ev içinde düşündüm ancak dışarıda da henüz yürümeyen bebeklerin ayaklarında görmüştüm!
Bu tarz patikler için bilindik iki ayrı marka var;Bobux ve Shooshoos!Ürünlerde model farkı var ancak her ikisinin de fiyatları yaklaşık 90tl civarında.
Online alışveriş sitelerinde zaman zaman indirimli fiyatlarıyla neredeyse yarı fiyatına yakalamak mümkün !Ayrıca yerli marka opsiyonları da mevcut ,yine bu sitelerde  rastlamıştım.

Özetle ben çok memnun kaldığım için paylaşıyorum hatta 12.aydan daha önce almalıymışım geç bile kalmışım diye düşündüğüm için ...

9 yorum:

  1. çok hoşlar seviyorum bende bu tarzları ama daha sonra almayı düşünüyorum.çünkü ayağında hiçbirşey tutmuyor bu nedenle kayıp çok oldu bizde,bende kızıma evde benim bebekliğimde de giydiğim deri patiklerden giydiriyorum üstelik daha az maliyetli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimkiler de aynı şekildeydi evde çorap tutmuyorlardı ayaklarında ben de şansımı denemek istedim bunlarla ama inanın işe yaradı :))

      Sil
  2. süs gibi bunnar giyilo muymuş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet :))
      üstlerindeki motifler o kadar güzel ki yenilesi diyebilirim

      Sil
  3. Merhabalar Güzel ikizlerin annesi

    Senin için bir MİMİM var.

    http://bahcedekor.blogspot.com/2013/02/liebster-blog-odulum-ve-mim-sorularim.html

    YanıtlaSil
  4. Ben de İndirim sitelerinde görüyorum ebebeK te de var alsam mı bilemiyorum daha 3 aylığız bursuru ayakkabısı var ama hepsi ayağından çıkıp duruyor :) ne zaman alınmalı ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayaktan kolay kolay çıkmadığı kesin :)) Defne ve derin çıkartamıyor hani en esaslı örnek !
      hem sizin kuzu henüz yürümediğinden yıpranmaz daha uzun süre ve temiz kullanabilirsiniz muhtemelen
      sevgiler

      Sil
  5. evet bizim zamanımızda yün patikler vardı ama parkeler yoktu evlerimizde, ayaklarımız kayıp düşmüyorduk. bu tarz altı kaydırmaz kaplı patikler kaçınılmaz. Bu arada ben de iki kız annesiyim:) bana da beklerim, sevgiler
    kevserinpenceresi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe