Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Ocak 2013

Edukids oyun kartları ne işe yarar?

Edukids oyun kartlarını daha önce duymuştum ancak hiç görmemiştim!Yaklaşık dört ay önce kuzenim aracılığıyla bu güzel kartların yaratıcısı sevgili Nuran hn.la tanıştık.Böylece hem ben hem de Defne ve Derin bizzat tüm serinin kartlarını inceleme fırsatı bulmuş olduk.

Kendi çocuğunun küçüklüğünde duyduğu ihtiyaçtan yola çıkarak bu müthiş oyun kartlarını hazırlamış kendisi...


Kartlar kalın kartondan yapılmış ve herbiri taşıması kolay minik kutuların içine yerleştirilmiş!Tüm kartların üzerindeki resimler ve renkler çocuğun yaş grubuna uygun olarak tasarlanmış!

Serinin ilk oyun  kartları 0-12aylık dönem için ve bu kartların çoğunluğunda  siyah -beyaz renkler hakim ancak  özellikle kırmızılı yüz ifadelerine bebeklerin kayıtsız kalması bence mümkün değil!Biz de etki -tepki çok daha güzeldi bu renk için!

Benim kızlarım severek vakit geçirdiler bu kartlarla özellikle kedi ,köpek resmi olanlar bizim için vazgeçilmez oldu ama Defne zaman zaman da kartların tadına bakmadı değil hani :)


Eğitici oyun kartlarının ingilizce olanı da mevcut ancak tüm bu kartların çok daha işlevsel olabilmesi için  bebekle birlikte hayalgücü kuvvetli birinin  interaktif  şekilde ,hikayeler anlatarak ,farklı örnekler vererek oynaması gerekli!


 

 



 
 
 Pek çok kitabın içinde bu ve buna benzer örnekler resimler bulmak mümkün ancak sayfa yerine kart şeklinde olduğundan ,bunları açıp kapatarak arka arkaya sıralayarak ya da karıştırarak tamamen kendi yaratıcılığınızla oynatmak mümkün olduğu için ben çok beğendim!



 
 

1 yorum:

Special design for Defne ve Derin by GeCe