Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Ocak 2013

İşte 1.doğumgünü partimiz!

22.12.2012 cumartesi günü kutladığımız ikiz kızlarımın 1.yaşgünü partisinde  herşeyin  güzel olması için gerçekten çok özendim ama inanın bir o kadar da yoruldum!
İşte yorumlarınızı bekleyen resimler ...



Kollarımı bedenleriyle,aşklarıyla da yüreğimi dolduran Prenseslerim Defne ve Derin

 


 


                                                            Defne ,artık 1 yaşında !


          Böylesine güzel bir parti olabilmesi için bana yardımcı olan ailemin güzel bayanları



 





 




                            




İşte pastanın en üstündeki yastığa yerleştirilen ,taşlarla süslü şeker hamurundan yapılmış prenses taçları!

şeker ,lokum,marsmallow ve minik kavanozlarda hazırladığımız  gül reçellerinin yeraldığı masa

bu minik çanta formundaki kutuların içine Isparta'dan gelen gül lokumları yerleştirdik





 

 



1.doğumgünü partimize gelerek bizleri çok mutlu eden güzel yürekli insanların sadece bu kareye sığan kısmı :)





                 


 




 




Ortada açılması gereken  paketli  oyuncak kutusu varsa durum budur!



 








 


 


 






 



Ve hakkını asla ödeyemeyeceğimiz, dünyanın en güzel anneannesi torunlarıyla :)
 
 
Doğumgünü ile ilgili merak edilenlere gelince;


Mekan :Beden Atölyesi -Suadiye aile kontejanından yararlandık Ebru teyzeleri sağolsun!iyiki varsın!


Kıyafet: Prenseslerin tütü takımlarını yaptırmaya karar verdiğimde pek çok alternatif vardı önümde ancak ben  Çokoprenses Ceren'in annesine emanet ettim bu işi çünkü daha önce hazırladığı tütüler çok hoşuma gitti  ...
Sonuçta tam istediğim gibi oldu emeğine sağlık , sonsuz teşekkürler sevgili Ayşe!
Annem ,bu tütülerin dışında bir de beyaz,minik beyaz incilerle süslü farklı elbiseler de almıştı ki ;pasta keserken o elbiseleri giydirdik :)


Pasta: Genelde ikiz bebeklere iki ayrı pasta yaptırılmasına rağmen,henüz ayrı ayrı üfleyemedikleri için ben tek ama  3 katlı bu prenseslere layık pastayı tercih ettim.
Kalitesine güvendiğim,lezzetini bildiğim Sihirli Spatula ya sipariş verdim  böylece  diğer detaylar için düşünmeme gerek kalmadı(içinin lezzetini,altındaki tülleri ve yastık üstündeki taçların şekillerine kadar... )
 Sihirli Spatula'nın sahibi aynı zamanda ikiz olan kardeşler Ayça ve Gökçe'ye kızlarıma bu güzel pastayı hazırladıkları için teşekkürler!

Süsleme:Ben bu özel partiye ait süslemelerle kendim ilgilenmek istediğim için su şişesi,peçete ,reçel kavanozu, ikram etiketleri vs.gibi isme özel parti setlerini pdf formatında Purpleandpurple dan temin ettim!
Ancak kapı posteri, özel yaka kartları ve bu güzel anı çerçevesi için aklımdakini paylaşmam yeterli oldu hepsini hazır şekilde teslim aldım.
Ben etiketleri kendim hazırlamayı tercih ettim ancak zamanım yok ya da uğraşmak istemiyorum diyenlerdenseniz purpleandpurple sizin için tüm partiyi anahtar teslim de organize edebiliyor.
Tüm ürünlerin öncelikle içime sinmesi ve güzel olması için gerçekten çok uğraş veren Bikem ve Ebru hn.a sonsuz teşekkürler!


Fotoğraf:Doğum fotoğraflarımızı geçen yıl  bizzat çeken sevgili Şengül Pallı'nın ekibinden Ceren hn. bizimleydi bu kez!
Aslında o özel günden geriye kalan en güzel şey işte bu resimler ,bu sebeple partinin gözden kaçırılmaması gereken  en önemli detayı da bana sorarsanız fotoğrafçı seçimi.
Albüm için ben seçimlerimi yaptım şimdi heyecanla son halinin elime ulaşmasını bekliyorum.

40 yorum:

  1. Herşey birbirinden güzel gözüküyor. Allah öncelikle mutluluğunuzu bozmasın minik süslü prenseslerede sağlıklı bir ömür diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Olagan ustu bir parti olmus:) Senin kizin olabilir miyim gelecek yil ki dogum gunun icin :)

    Gercekten cok begendim , her ayrinti harika , bence hicbir detay atlanmamis.Ben 2. veya 3. dogum gununde yapmayi cok istiyorum bu sekilde bir organizasyon .Umarim en az senin kadar basarili olurum :)

    Prenseslerin yeni yaslari bol mutluluk ve huzur getirsin onlara. Iyi ki dogmuslar.


    Sibel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok memnun oldum :)
      gerçekten hazırlık aşamasında bedensel yorgunluğundan öte kafam çok yoruldu ama değdi hakikaten
      merak edilenleri fikir vermesi için paylaştım ama sen hazırlıklara başladığında memnuniyetle tüm sorularını cevaplarım :)
      sevgiler

      Sil
  3. harika bi doğmgünü olmuş ...cadılar ya nasıl mutlular;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok eğlendiler :)
      acaba ikisinden biri sorun çıkarır mı ve tüm hevesim yerle yeksan olur mu diye boşuna telaşlanmışım !
      sevgiler

      Sil
  4. Çok güzel olmuş,herşeyi çok çok güzel düşünmüşsün,ellerine,yüreğine sağlık:)Kızlarını çok öpüyorum,nice yaşlara güzel ailenizle birlikte.Annenin yaptığı mama sandalyesi süsüne bayıldım,çok hoş olmuş:)Ayrıca herşeye kendi emeğini katmak istemen de çok güzel,gül lokumlarının paketi çok şirin olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzerimizde olduğu gibi kullandığımız herşey de yine annemin emeği var :))
      detaylarıyla çok uğraştım ama değdi ,içime sindi yorumlardan anladığım kadarıyla sizlerde beğendiniz
      benden mutlusu yok !
      sevgiler

      Sil
  5. cnm mutluluğunuz daim olsun. Herşey harika olmuş. Senin gibi çok zevkli birinden böyle bir partiye şaşırmamak lazım. Pastaya ayrıca bayıldım:) Nice yaşlara inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)) özellikle senin beğenmene sevindim

      Sil
  6. Minik prenseslerinizle beraber sağlıklı ve mutlu bir yaşam dileğiyle...Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba öncelikle tebrik ederim mükemmel bı organizasyon olmuş.. Cok zevklisiniz. Benim kızımın dogum gunu de 18 Ocak 1 haftadan az kaldı ve size danışmam gereken birkaç şey var bı türlü iletişim bölümünü bulamadım bana mail atabilirseniz cok mutlu olucam şimdiden teşekkür ederim
    Nesgul91@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ,
      size mail attım ama herhangi bir dönüş olmadı acaba mailim ulaşmadı mı?

      Sil
  8. Herşey çok güzel olmuş, ellerine sağlık, 1 yaş doğumgününe insan ayrıca özeniyor, nice yaşları olsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ,ilk yaş olunca hakikaten insan fazlaca özeniyormuş :))
      sevgiler

      Sil
  9. mutluluğunuz daim olsun.Her gününüz böyle geçsin.Defne ve Derin 'e de nice nice gülücüklü yıllar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ,Allah hiçbir çocuğun gülümsemesini eksik etmesin!
      sevgiler :))

      Sil
  10. geç gördüm biraz ,kusura bakma :(
    nasıl güzel hazırlanmışsın valla tebrik ederim
    harika görünüyorlar hele ki öndeki iki dişle olan resim bitirdi beni :)
    pastada , sularda:) , tütülerde nefis ama en güzeliiii sizsiniz
    yani muhteşem dörtlü
    defne derin anne baba
    allah keplerini fırlatııkları günleri görmeyide nasip etsin inşallah ( evlenmek zorundamılar ki gelinlik diyeyim :))
    melekleri yüzden öpmeye karşıyım bu yüzden ellerinden öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler birbirinden güzel dileklerin için özellikle ama kep olayı müthiş :))
      inşallah görürüz o günleri

      Sil
  11. mutluluğunuz daim olsun süper bir organizasyon herşey usta ellerden çıkmış Allah herkese evlat sevgisini yaşatsın inşallah... bir annenin gözlerindeki ışık hiçbir şeye benzemeyecek kadar güzel çünkü;) sizin de ışığınız öyle yansıyor bize ...Güzel prenseslerinize uzun sağlıklı huzurlu bol şanslı yıllar dilerim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah isteyen ,bekleyen herkese evlat sahibi olmanın lezzetini tatdırsın kesinlikle!
      Ben her zaman söylüyorum bugüne kadar sahip olup olabileceğim en büyük zenginlik prenseslerim :))
      güzel dilekleriniz için sonsuz teşekkürler
      sevgiler

      Sil
  12. tebrik etmek için epey geç kaldım :( ama iki çocuklu olduğun için beni anlar affedersin :)

    Minik prenseslerin çok ama çok güzel bir partileri olmuş çok emek verilmiş bayıldım..

    Nice sağlıklı mutlu yaşlar diliyorum.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) seni tabiki çok iyi anlıyorum,baksana ikizlerle bana bu kadar güzel dileklerde bulunanlara bir teşekkürü bile zamanında yazamıyorum!

      Sil
  13. Resimler ele veriyor o ışıltıyı,mutluluğu. O pembe lokumlara saglikla gecen. Yıllar diliyorum.hersey detay detay özenle hazırlanmış,emegi gecen herkesin eline saglık :) muhteşem ! İyi ki doğmuşlar değil mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle iyiki doğmuşlar :))
      çok çok teşekkürler
      sevgiler

      Sil
  14. çok güzel bir parti olmuş..
    yeni yaşları kutlu olsun prenseslerin..
    yalnız pastalarına ve süslemelerine bayıldım bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil
  15. Nice güzel günler kızlarının ve ailenin olsun...Pembolar siziiii:))

    Esra Oruç
    www.latigul.com

    YanıtlaSil
  16. Doğumgünleri kutlu olsun prenseslerin. Yüzleri hep gülsün :)

    YanıtlaSil
  17. Organizasyona bayıldım.İkizlerinizin nice nice yaşlarını kutlarsınız inşallah...

    YanıtlaSil
  18. ayyyyy herşey güzel herkes güzel.
    yiyecek içecek pasta tümü.
    :)
    ama defne ile derin maşallah.
    öp ısır benim için olur mu unutma amaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  19. hersey ne guzel olmus ellerine saglik kizlarda sende cok guzel olmus ayrica masallah bu guzel aileye birlikte daha nicelerini kutlayin :)

    YanıtlaSil
  20. maşallah ikisinede,Allah size bağışlasın onları,çok güzel bir tablo çizmişsiniz ailenizle....

    YanıtlaSil
  21. nice güzel seneleri olsun sağlık mutluluk huzur içinde güzel yıllarınız olsun...

    YanıtlaSil
  22. Maşallah çoook şekerler..

    YanıtlaSil
  23. Dogum gunu partilerine bayiliyorummmm. Ve szinkisi harika olmus cok begendim. Nice nice guzel yaslari olsun prenseslerin. 2. yas gununuz yaklasiyor sanirim.Birseyler dusunuyormusunuz, takibinizdeyim )

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar.herşey bi harika olmuş ellerinize sağlık.şise süslemeleri purpleandpurble pdf formatında bulup indiremedim.Bende kızımın 2. yaş doğum günü için yapmak istiyorum.YArımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe