Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Mart 2013

Kardeş canındır,Kardeş kanındır,Kardeş şarttır!

Evet!
Kimine göre şarttır ya da  hiç gerekli değildir!
Olsa da olur olmasa da olur hani !
Kimisi çok ister olmaz ,kimisi hiç  istemez olur!
Çünkü modern dünyanın akışında maddi manevi çok ağır yükleri de yanında getiren evlat sahibi olma ve iyi yetiştirme meselesi kişiden kişiye ,durumdan duruma fazlaca değişkendir!

Belki kızım var ,oğlum olsun diyerek belki oğlum var bir de kızım olsa diyerek ikinci çocuğu isterler çoğu zaman ama bence evladın yani sevginin cinsiyeti olmaz!

Bana göre tek çocuğu olanların ,ikinci evladı istemelerinin yegane sebebi aslında yine öncesinde sahip oldukları  ilk çocuklarının  varlığı olmalıdır.

Ama bunun yanında şu fani hayatta kardeşini hiç bilmeyen ,tanımayan ,her ne kadar aynı kanı taşısa da kardeşinden nefret eden bile olabilir...
Aklım pek almasa da belki haklı nedenleri vardır,hiç bilemiyorum...

Benim için durum farklı ,benden 6yaş küçük erkek kardeşim canım'dır ,kanım'dır ...
Ailemin benim için aslında bu hayattaki en büyük hediyesidir!

Yaşam hızla akıp giderken acıyı ve tatlıyı kardeşiyle aynı lezzette hissedenler  ne demek istediğimi belki çok daha iyi anlayabilirler!

Şayet Defne ve Derin ,ikiz bebekler olarak dünyaya gelmemiş olsalardı da ben de  ikinci kez evlat sahibi olmayı isterdim!

İkiz bebek yetiştirmek her ne kadar zor ve zahmetli  olsa da şimdilerde  onları birlikte oynarken ya da birbirlerine gülerken hatta birbirlerine biberonlarını uzatırken gördüğümde öyle mutlu oluyorum ki bunu kelimelerle tarif etmek gerçekten çok güç...

İşte resimde görüldüğü üzere Derin kendi elleriyle yaptığı mamayı,Defne'ye yediriyor!

Bu kareyi henüz kızlarım 13aylıkken yakayan ve paylaşan bir anne olarak fikrim; KARDEŞ ŞART!

Gözünü açar açmaz kardeşiyle tanışan ikiz kızlarım umarım hayatları boyunca hep yanyana yürüsünler ,iyi günde birbirlerine sarılıp zor günde ise birbirlerine dayansınlar ...Yalnızlığı hiç tatmasınlar ...

5 yorum:

  1. Amin,ne güzel söylemişsin'kardeşim ailemin en güzel hediyesi'diye:)Bir insandan,hele bu insan senin kanından ,canından ise,karındaşın ise bundan daha müthiş birşey olamaz.Araları kötü olan kardeşlerin durumu çok farklı,aile kaynaklı genelde çoğu.Allah bütün tek çocuklara hayırlı birer kardeş nasip etsin:)Defne ve Derin'e maşallah,hayatları boyunca birbirlerinin en iyi dostu olacaklar ne güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Cok tatlilar maasallah...kardes sarttir.bir dusunelim:)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle öyle canım.ama sen ikisini bir arada hallettin:)tekrar doğğum yapmak bana o kadar ürkütücü geliyor ki anlatamam.belki zamana ihtiyacım var ama sen çok şanslısın hele ki kızların onlarda doğuştan şanslılar.Allah sizi hi ayırmasın canım

    YanıtlaSil
  4. "kardeş şarttır" değil"hayırlısı olsun" demek şarttır bence...böyle yazmıştım madem silinmiş :)

    YanıtlaSil
  5. Kızlarınız çok şeker..Bakabilecek, o sorumluluğu alabilecek ve geleceğini sunabilecek tüm annelere&babalara cesaret olmuştur bu yazı :) ben de beklerim bloguma, sevgiler. nihanni.blogspot.com

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe