Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Nisan 2013

16.BloggerAnnelerBloggerBabalar Buluşması ...

16.BloggerAnnelerBloggerBabalar Buluşması için Bağdat Caddesi Caribou Cafe Caddebostan'da 12nisan cuma günü toplandık....
Toplamda 16.olsa da Anadolu Yakası'nda 2. buluşma ama katılım oldukça iyi resimlerden anlaşılacağı üzere
 
Buluşmanın konukları;
 
Yeni nesil bir online medya platformu denilebilecek Woisio.com kurucuları ;henüz başlangıç aşamasında yaşayıp görmek lazım
 
Blogcu Anne Elif ve yeni kitabı "Annelik her zaman toz pembe değil"'in  yayınevi Doğan Kitap;imzalı kitabımı yeni okumaya başladım son derece keyifli tüm yorumlarımı daha sonra ayrıca bir yazıya bırakıyorum.
 
Sonuç gerçekten afilli olacak mı ben de merak ediyorum ,deneyip paylaşıyor olacağım .
 
Unutmadan gelmek isteyenler için buluşma her ayın ikinci cuması :))
 
 
 

 
 


 
 

4 yorum:

  1. valla kıskanıyorum ben burdan bu buluşmaları:(
    üstelik pekte keyifli geçmişe benziyor..
    bu arada ikizler bi harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıskanmak yerine katılsana bize :))
      çoluk çocuk hem sohbet ediyoruz hem çok keyif alıyoruz
      ikizlerim hızla büyüyor ,teşekkürler ...
      sevgiler

      Sil
  2. ankaradayım ben be duygucum ondan..
    gerçi zaman ayırmak lazım burdada bi şekilde toplanılır sonuçta..
    neyse artık yolum bi düştüğünde inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaralı anneler de toplanıyor sanırım ama burda da buluşmak kolay değil aslında :)
      Trafik,uzaklık,uygun gün vs derken gerçi şu son Anadolu Yakası hamlesiyle evime çok yaklaştı ondan gayet memnunum :)
      sevgiler

      Sil

Special design for Defne ve Derin by GeCe