Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Nisan 2013

Dreamkiddoh'la Kendi Partini Kendin Yarat!

10 Nisan Çarşamba günü İnternet Anneleri sayesinde Dreamkiddoh ofisinde "kendi partini kendin yarat" workshop buluşmasındaydım.
Sevgili Nilay Cinisli bundan sonraki Parti hazırlığı atölyelerini yapacağı Ataşehir'deki ofisinde bizi süslü rengarenk adeta büyülü bir masa ile karşıladı :))

Pelur kağıttan pom pom süsler yaparak başladık ,çocuklarımızın ismine hazırladığımız süslü banner ve peçete ile devam ettik.

Cupcake ve büfe etiketleriyle tamamladık!Hepsini yaparken de resmini çekerken de ben çok keyif aldım.

Kendi partisini tasarlamak ve eğlenceli bir gün geçirmek isteyen herkese bu çalışmalara katılmasını şiddetle tavsiye ediyorum.Çünkü keyif almanız garanti!

Aslında fazla söze gerek yok resimler ve renkler bizim bu çalışmadan ne kadar keyif aldığımızı anlatmaya yetecektir!




 

 






 

İnternet Annelerine ve Dreamkiddoh Nilay Cinisli'ye bu özel gün için sonsuz teşekkürler!
Takip edin siz de bu eğlenceli fırsatlardan yararlanın!

6 yorum:

  1. Harika bir organizasyon çok güzel şeyler yapmışsınız bende seviyorum böyle uğraşları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok keyifli adeta terapi gibi :))

      Sil
  2. Harika bayilirim! Simdilerde hazirlaniyoruz bizde bakalim,sadece print asamalari kaldi ama nasil bisey cikacak bilmiyorum artik,defne ve derin cok sansli,,opuyoruz sevgiylee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk doğumgünü heyecanı adeta doğum kadar özel :)
      nerden mi biliyorum yorgunluğundan uzun süre kendime gelememiştim ordan ....
      şimdiden kolaylıklar diliyorum ,resimlerinizi de merakla bekliyorum
      sevgiler

      Sil
  3. Nasıl isterdim orada olmak :(
    Her şey süper gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalıştığını bildiğim için keşke gelseydin diyemiyorum ama katılmak isteyenlerin talebi doğrultusunda muhtelemen haftasonu da atölye çalışmaları olabilir.Şayet olursa sakın kaçırma :)
      Biz gerçekten çok eğlendik
      sevgiler

      Sil

Special design for Defne ve Derin by GeCe