Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Nisan 2013

Kahve bahane ,sohbet şahane!

 
 
 
18Nisan İnternet Anneleri Godiva - İstinye Park Kahve Buluşması resimlerini eklemeyi unutmuşum gerçi güne damgasını vuran kahveden çok çikolataydı ama nasıl olmuşsa arada atlamışım!
 
Godiva'nın ve çikolatalarının hikayesini dinledikten sonra bebek ürünlerini inceledik.
 
Ürünlerinin çoğunluğu el yapımı  olan çikolataları tadıp yanında keyifle kahvemizi yudumladık.
Kahve gerçekten bahane,gelenlerin sohbeti şahaneydi!
Üstelik perşembe günü olduğundan işyeri yakın olanlar öğle tatilinde uğradılar bu sayede göremediğim ama sanal ortamda konuşmaya devam ettiğim anneleri de görmüş oldum!Benim için sabah kahvesi ancak bu kadar güzel olabilirdi.
 
Bebek çikolatası için farklı kutularda sunumları var ancak sadece iki renkte çalışmışlar pembe ve mavi...
Ama aynen resimlerde gördüğünüz gibi pastel renklerde olduğundan ben her ikisini de beğendim :)
 
Yeni kahve buluşmaları için bence siz de takip edin!
twitter.com/internetannesi
instagram.com/internetanneleri
 
işte resimler...

 


 
 
 



 



5 yorum:

  1. nasi ciko yedim o gun belli degil.

    YanıtlaSil
  2. senden fazlasını yiyen iki hamiş tanıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. allaha bin sukur :) icime su serptin :)

    YanıtlaSil
  4. Birinci. belli ikinci kim:))))))

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe