Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Mayıs 2013

İlk Yıllarda Çocuk Beslenmesi

"İlk Yılların Hikayesi" projesi kapsamında Anneysen.com'un SMA ile yaptığı işbirliği ile anne dostu ücretsiz eğitimleri devam ediyor!Ben bu serinin ilk eğitimine 6 Nisan'da Eks Mutfak Akademisi'nde katılmıştım.
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Prof.Dr.Benal Büyükgebiz'den edindiğim tüm bilgileri detaylarıyla burada paylaşmıştım.
 
Şimdi bu eğitimlerin ikincisi ama çok daha kapsamlısını düzenliyorlar!Yine diğer anneysen.com eğitimleri gibi bu da ücretsiz katılım için tek şart; bilgi@anneysen.com adresine mail atmanız!
 
Prof.Benal Büyükgebiz'e sormak istediğim yeni sorular için ben tekrar 8 Haziran'da aralarında olmayı planlıyorum.Çünkü bebek beslenmesine dair bildiklerinizi unutturan,sorgulatan işinin ehli bir hekim kendisi!Benden tavsiye bu fırsatı kaçırmayın,kaydınızı yaptırın!
 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Defne ve Derin by GeCe