Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Temmuz 2013

Bu blog, bugün 1 yaşında!

Tam 1yıl önce yayınlamıştım ilk yazımı bu sayfalarda ,  "Yazmaya Nasıl Karar Verdim ?" diye başlamıştım paylaşmaya ...
O günden bugüne binlerce kez okunmuş paylaşımlarım,yorumlarıyla renk katmış ,varlığını hissettirmiş bir sürü güzel insan,benim Defne ve Derin'le değişen dünyama...


Bu inanılmaz dünyanın içine girince farkettim ki blog yazıp başkalarına hayatının kapısını açınca aslında diğer blogları da daha fazla okuyup daha fazla takip ediyorsun.

Bloggerannelerbloggerbabalar buluşmalarına katıldım, yepyeni arkadaşlar edindim.
Annelikle yeni dostlar kazandım, kimi zaman çok güldük kimi zaman birbirimizin dertlerine üzüldük!

İnanın kendi tecrübelerimi ,aldıklarımı,yaşadıklarımı kelimelere dökerken bu kadar büyük bir paylaşım olabileceğini hiç tahmin etmezdim.

Okuduğunuz için ,varolduğunuz için tekrar teşekkürler !!!



17 yorum:

  1. Daha nice yıllara. Paylaşımlarınız için biz teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için ve yorumlarınız için ben teşekkür ederim,
      sevgiler

      Sil
  2. Tebrikler Duygu'cuğum, nice yıllara..Derin ve Defne'yi öperim:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler iyiki senin gibi çok okuyan ve yorumlayan bir ziyaretçim var,
      sevgiler

      Sil
  3. Ne de güzel yapmışsın yazarak. Zevkle okuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke daha önce yazmaya başlasaydım,daha erken tanışırdık :)
      sevgiler

      Sil
  4. Nice nice güzel seneleriniz olsun canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,hep birlikte inşallah :)
      sevgiler

      Sil
  5. Nice mutlu senelere canım.İkizlerle ilgili şeyler hep ilgimi çekmiştir kızların hayatı ile ilgili daha bol yaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,senin Lina ile tecrübelerinden ben de çok şey öğreniyorum,
      sevgiler

      Sil
  6. ne mutlu duyarlı yazmışsın.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanal dünya Yalan dünya deseler de bence hayat paylaşınca güzel :)
      sevgiler

      Sil
  7. Tebrikler,nice yıllara:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,hep birlikte inşallah :)
      sevgiler

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,hep birlikte güzel yazılarda inşallah :)
      sevgiler

      Sil
  9. Nice güzel senelere:)) Blog dünyası bambaşka, hele de anne-çocuk bloguysa;))

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe