Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Ağustos 2013

100.yazı Hediye Çekiliş Sonuçları

4adet doğaltaş bardak altlığından oluşan setleri kazanan 10 Talihlinin adları şu şekilde;

 


Şenay Bıs,
İlkbahar,
Emine yıldız,
Sinemin baharı,
Hazel Bağcı,
Nar man,
Kirpik kız,
Gönül Tekin,
Hanhildem,
Onur inci




Tüm katılılımcılara ve bu çekilişi paylaşarak bloglarında ,facebook ve twitter da duyuran herkese çok teşekkürler!
Kazananları tebrik ediyorum ve hediyelerini kendilerine ulaşturabilmem için bana kargo adreslerini mail göndermelerini rica ediyorum.

duy.karatas@gmail.com


 Çekiliş İlan Adresi:http://www.cekilisyap.com/defnevederin-100yazi-hediye-cekilisi


15 yorum:

  1. Çok sevindim, Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      bilgileriniz ulaştı!
      hediyeleriniz bu ay sonuna kadar yola çıkmış olacak
      elinize ulaştığında bilgi verirseniz memnun olurum.
      tekrar tebrikler ,katılımınız için ayrıca teşekkürler
      sevgiler :)

      Sil
  2. tebrık ederım sevındım arkadasım...
    bu arada duygu akşam seni rüyamda gördüm hayır olsun, göztepe taraflarında giriş katında bir yerde oturuyordun ve birlikte ayakkabı denıyorduk??? ne ola ki bu şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rüya yorumları konusunda hiç fikrim yok hani neye yorsan inanabilirim :)
      var mı yorumun buna dair ?

      Sil
  3. Cok sevindim.Bilgilerimi gonderdim kazanan herkesi tebrik ederim .Blog yazilariniz cok guzel saygilar. AYDAN ARGUN (GFC ILKBAHAR)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      bilgileriniz ulaştı!
      hediyeleriniz bu ay sonuna kadar yola çıkmış olacak
      elinize ulaştığında bilgi verirseniz memnun olurum.
      tekrar tebrikler ,katılımınız için ayrıca teşekkürler
      sevgiler :)

      Sil
  4. bilgilerimi gönderdim. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      bilgileriniz ulaştı!
      hediyeleriniz bu ay sonuna kadar yola çıkmış olacak
      elinize ulaştığında bilgi verirseniz memnun olurum.
      tekrar tebrikler ,katılımınız için ayrıca teşekkürler
      sevgiler :)

      Sil
  5. bilgilerimi gönderdim. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      bilgileriniz ulaştı!
      hediyeleriniz bu ay sonuna kadar yola çıkmış olacak
      elinize ulaştığında bilgi verirseniz memnun olurum.
      tekrar tebrikler ,katılımınız için ayrıca teşekkürler
      sevgiler :)

      Sil
  6. teşekkürler, bilgilerimi gönderdimmmm :))) çok mutlu olduumm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      bilgileriniz ulaştı!
      hediyeleriniz bu ay sonuna kadar yola çıkmış olacak
      elinize ulaştığında bilgi verirseniz memnun olurum.
      tekrar tebrikler ,katılımınız için ayrıca teşekkürler
      sevgiler :)

      Sil
  7. ben de bilgilerimi zevkle göndermiştim ulaşmıştır umarım,merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Bu gun aras kargo ile kazanmis oldugum hediyem gelmis.Hediye cok seker ve ayni zamanda cok guzel itinayla paketlenmis boylece problemsiz bir sekilde hediyeme kavusmanin sevincini yasadim.Ayrica blogumda da hediyemin geldigini ve sizin bu guzel blogunuzun linkini paylastim.Aileniz ve o guzel evlatlarinizla saglikli mutlu guzel gunler dilerim saygilar .Aydan Argun

    YanıtlaSil
  9. ben de kavuştum paketime,çok teşekkür ederim özeniniz için,zevkle kullanıcam sevgiler..:)

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe