Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Ağustos 2013

Hipp organik meyve pürelerini denedik


 
  
 
Mayıs ayında #fikirdenklerdeniyor projesi kapsamında hem Bioderma ürünlerini ve bu markanın yetkilileriyle yaptığımız kahvaltı buluşmasını hem proje detaylarını yine buradan yazmıştım.
 
Geçen hafta içinde yine bu projeye dahil olduğumuz için , 4adet yeni ambalajlı Hipp organik meyve püresi yeralan deneme kutusunu aldık.
Defne ve Derin'in tam öğle uykusundan kalktıklarında yani tam ara öğün saatinde kutuyu önlerine koydum.Meraklı bakışlarla ve heyecanla açtılar içinden çıkan rengarenk meyve püresi ambalajlarını uzunca incelediler.Kapaklarını açmaya çalıştılar :)
 
Sonrasında yemeleri için mama sandalyesine oturttum çünkü az çok tahmin ettiğim gibi kapakları açıp ellerine bıraktığımda her ikisi de aynı anda sıkıverdi poşetleri :)) ama hemen sonrasında keşfettiler nasıl sıkmadan tutmaları gerektiğini.
 
"hüpppp"  diyerek  resimlerde gördüğünüz üzere her ikisi de zevkle bitirdi.Defne ve Derin için 90 gr ara öğün için oldukça az bir miktar olduğundan oturmaları ve püreyi bitirmeleri bir oldu diyebilirim!
 
Renkli çevirmeli kapağı ile ambalajın yeni formu ,şuanda  20aylık olan kızlarımın kendi kendine  rahatlıkla ve keyifle ürünü tüketebilmesine imkan verdiğinden ben de beğendim.Normalde 125gr olan cam kavanoz mamalarını ben sadece ev dışında kullanıyordum ve kaşıkla yediklerinden ürünü beğenseler de bu kadar keyif almıyorlardı.
 
Kırmızı kapaklı Çilekli,Muzlu,Elmalı olana nazaran yeşil kapaklı Armutlu,Elmalı,Muzlu içeriği sanki daha çok beğendiler!
 
 
 
 

 
 
 

4 yorum:

  1. Yerim ya tiplere bak ikisi Lina'ya yetmedi bu kuzularıma bir paket mi kıyamam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetmedi tabiki!
      Defne'nin paketin altını katlayıp içinde kalan son damlaya kadar yeme sahnesini görmen lazımdı :))

      Sil
  2. Bende denemek istiyorum. Normalde Ada kesinlikle püre kıvamı yemiyor. Meyveyi de yemiyor. Bir mucize olmasını ve bu meyve pürelerini yemesini istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun zamandır püre kıvamında vermiyordum meyveyi ancak bu paketleri ellerine verince çok hoşlarına gitti ,kendileri sıkıp yediklerinden :)
      bence sen de deneyebilirsin belki şekli,tadı vs hoşuna gidebilir sonuçta her çocuk her ürüne farklı reaksiyon veriyor.

      Sil

Special design for Defne ve Derin by GeCe