Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Ekim 2013

2. Yaş için doğumgünü fikirleri???


22.ayın sonunda 2.yaşa 2ay kala doğumgünü fikirlerine ihtiyacım var.
Bugün itibarıyla kızlarım Defne ve Derin 22.aylık oldular!
Evet inanılmaz bir hızla büyüyorlar özellikle 18.aydan sonra gelişim hızlarına yetişmek adeta imkansız hale geldi.
Dişler ,konuşmalar,fikirler,cilveler vs..herşey değişti gelişti en önemlisi 2.yaşlarına 2ay kala her geçen gün biraz daha bebeklikten çocukluğa doğru geçiş yaptıklarını iyiden iyiye farkediyorum.



"Bunlar daha iyi günlerin bak büyüsünler sen görürsün" diyenlerin kulağını sürekli çınlatıyor olsam da artık aynı dili konuşuyor olmanın ve birlikte oyun oynayabilmenin de keyfine varıyorum!

2 yaş sendromunu ayrıca yazmam gerektiğine şüphe yok çünkü bu "trouble two" mevzusu bizim evde x2 şiddetle yaşanıyor.İki oğlak burcu birbiriyle inatlaştığında evde bildiğiniz fırtınalar kopuyor :)

Yemek tercihleri,oyuncak seçimleri ,alt değiştirmek ve uyumak istememeleri vs ...falan falan şeklinde liste uzar gider ancak yine de bu farklı konularda gösterdikleri büyüme sinyallerini de görmezden gelmeme sebep değil.

Dediğim gibi ayrıca yazacağım fırtınayı, hem öncesindeki sessizliği hem  sonrasında benim esip gürlemelerimi :)

İlk yaşlarını kutlarken hazırlık aşamasında epey yorulmuş ama inanılmaz keyif almıştım.Hatırlamak isteyenler için tık tık!

Geçen yıl ilk doğumgünleri için fikirlerinizi sorduğumda güzel yorumlar ve öneriler  gelmişti.İşte şimdi 2.yaş doğumgünü için de yine fikirlerinizi duymak istiyorum.
  • 2.yaşgünü için  ilkinde olduğu kadar abartmadan daha sade daha ufak bir kutlama mı yapmalıyım?
  • Halen küçük oldukları için sizce çocuk doğumgünleri saat kaçta yapılmalı?
  • Haftaiçi mi yoksa haftasonu mu olmalı?
  • Detaylarda emeğim olsun diyerek yine kendim mi girişmeliyim bu işlere yoksa daha profesyonel birilerine mi emanet etmeliyim bu hadiseyi?
  • İlk yaşlarında tek pasta yaptırmıştım sizce ikizlere bu yıldan itibaren artık iki ayrı pasta mı yaptırmalıyım?
  • Gelenlere vermek için orijinal hediye fikirleriniz neler?

Ne dersiniz?

Şunu bilmenizi isterim ki; fikirlerinizi,yorumlarınızı okumak için şimdiden sabırsızlanıyorum :)

Sevgiler



1 yorum:

  1. Hafa içi,sabah saatinde,2pasta(ne kadar çok pasta,o kadar çok mum ve mutlu çocuk) konsepti sen belirle başkası uğraşsın derim ben duygucum:)

    YanıtlaSil

Special design for Defne ve Derin by GeCe