Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Ekim 2013

DeCooks Workshop Çekiliş Sonucu

DeCooksAcademy 23Ekim tarihli Cupcake Workshop Etkinliğinde şanslı kişi belli oldu!
Ne olur ne olmaz diyerek yedek talihliyi de belirledim ancak o da çalışan bir anne olduğundan her ikinizden de mail ile katılım teyidi rica ediyorum.
Esra hn.'a bilgilerinizi iletip ,sizlere de detayları aktarmak üzere maillerinizi bekliyorum.


Asıl Talihliler: oğlumcum

Yedek Talihliler: tubanne




Şimdiden keyifli bir gün diliyorum ve cupcake resimlerinizi heyecanla bekliyorum.

Sevgiler ...

Çekiliş listesi için;

http://www.cekilisyap.com/decooks-cupcake-workshop#.UlsOghVrPIU


2 yorum:

  1. esra hn a bilgilerinizi iletin yazdığınızı esra kazandı zannedip kalbim önce pıt pıt etti :) sonra kazanan kişiyi gördüm. Kazanan kişiye bol eğlenceli bir gün dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu keyifli Cupcake süsleme atölyesine katılacak şanslı anne gamzeyt.com blogunun sahibi Gamze Tuncel oldu.
      Umarım ilerleyen günlerde yine böylesine güzel bir hediye çekilişinde şans size güler,takipte kalın
      sevgiler ,iyi bayramlar

      Sil

Special design for Defne ve Derin by GeCe