Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Aralık 2013

#BlogFırtınası -1.Gün

Az önce yani 1Aralık gecesinin bitmesine 1saat kala Twitter daki #blogfırtınası etiketi gözüme takıldı ve yazıları okuya okuya kendimi daha önce hiç farketmediğim tamamenatıyorum.com isimli blog da buldum.

Blog fırtınası nasıl esecek merak edenler için detaylar mevcut amacı ne derseniz Aralık ayı bitene kadar her gün  yeni bir ipucuyla yepyeni bir yazı yazmaya teşvik etmek :)

Ama ödevini yapamayanlar bu fırtınadan kopmuyor kaldığı yerden devam edebiliyor!

Umarım yarı yolda kalmadan tamamlar bitiririm alnımın akıyla diyerek son dakikalarında ben de giriştim!


Bir varmış Bir yokmuş diye başlayacaksam blog yazısına öncelikle ne yapıyordum da blog yazmaya başladım diye bişeyler karalıyabilirim diye düşündüm.

Anne olana kadar ,inanılmaz yoğun  bir iş hayatının içinde kimi zaman ofiste masa başında kimi zamanda dağda mermer ocaklarında gezerek tamamlıyorum günleri...

Çoğu zaman tek bir bayanın bile olmadığı şantiyelere yabancı müşterilerimizle gidip şaşkın bakışları içinde ayağıma yağmur çizmelerimi giyer mermer blokların arasında dolaşırdım.

 Şantiyelerden  yaz sıcağında kimi zaman dilim dışarda kimi zamansa üstüm başım çamur içinde döndüğüm çok olmuştur ama ben son 10yılımı verdiğim kendi tercihimle seçtiğim bu işi çok sevdiğim için tüm yorgunluğumu bir sonraki seyahate kadar çoktan unutmuş olurdum.



Neredeyse bir takvim yılı içinde gitmem gereken tüm yurtiçi ve  yurtdışı fuarlar çoktan belliyken tatil yapmak için kendime hiç izin veremezdim çünkü hep zamanla yarışıyordum.İnsanın mesaili bir işi olduğunda bazı sosyal hakları vardır hani ama kendi işinse hiçbir koşulda kendine izin vermeye gönlün razı olmaz!

İşkolik olduğunu hissetmeden tuhaf bir aşkla yaparsın derken derken bir bakarsın evet iş güç almış yürümüş ama sen 3sene boyunca 1hafta tatil bile yapamamışsın e ne anladım ben böyle işten lakin ömür geçiyor bitiyor hepimiz sayılı günleri tüketiyoruz sonuçta!

Pişman mıyım?

Elbette Hayır!

Lakin bu tempo böyle hızlı gidemezdi ama yine bir bahane gerekliydi mola vermeye!

2011 yılında anne oldum hem de iki bebek sahibi olunca işte orda dur dedim kendime  :)

Kısa bir mola diyerek hem blog okumaya hem de blog yazmaya başladım!
İyi ki de yaptım!
Evlatlarımla şenlenen, renklenen,seslenen hayatım  sakinleşti şöyle bir duruldu hoş iki bebeğin apayrı bir hızı ve etkisi var yeni yaşamımda ama olsun!

Belki de iş hayatının hızından sonra sanal dünya beni daha sakinleştirdi diyebilirim!

Yepyeni dostlar edindim üstelik ticari ilişkimin olmadığı ,sadece sanal alemde yazılarıyla değil  gerçek hayatta da kocaman yürekleriyle varolan yepyeni insanlar tanıdım!

Paylaştıkça birilerinin hayatlarına dokunduğumu bilmek bana inanılmaz tarifsiz bir haz verdi.
Yazmış olmak için yaz  ya da belli bir amaç için her için yazıyorsan bence blog yazmak ciddi bir mesai işi!

yarına kadar merakta kalınız :)
sevgiler

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Defne ve Derin by GeCe