Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Aralık 2013

Morhipo'dan kız kardeşler geldi!

Fikirdenkler Deniyor -Morhipo online alışveriş deneyimi için  bilgisayarın başına oturduğumda , aklımda tam da yılbaşı yaklaşırken aslında şu meşhur kar kürelerinden bir çift almak vardı lakin baktım ,çıktım sonra kendimi çocuk oyuncak kategorisinde buldum bakındım çıktım derken kendimi bambaşka yılbaşı hediyeleri arasında buldum uzunca bir süre rengarenk ürünleri inceledim ve sonuç mu ?

Nasıl olduysa kendimi Ev&Yaşam kategorisindeki dekoratif aksesuarlar kısmından bibloyu sepete atarken buldum!

Uzun zamandır bakıp beğendiğim ama hep onu mu alsam bunu mu alsam dediğim birbirinden güzel Willow Tree biblolarından birini Morhipo 'dan sipariş verdim!

Hepsine farklı farklı ifadeler yüklenmiş olsa da birşeyler beni bu "Kalpten Kız Kardeşler " (Sisters By Heart ) figürünü  almaya itti.

İçinde elele tutuşmuş bu minik kız kardeşlerin bulunduğu büyülü paket yanında bir minik gül lokumu ile bu hafta içinde ivedilikle ve sapasağlam  elime ulaştı!
Satın alırken beni en çok etkileyen bu ürünün açıklamalarında yeralan "kelimelerle anlatılmayacak hediyeler kategorisinde" ifadesiydi!



 
İtiraf ediyorum halen aklım kar kürelerinde yılbaşının büyüsüne kapılıp her an  onlardan da sipariş verebilirim :)

Şayet siz de yılbaşı alışverişinizi halen tamamlamadıysanız her yaşa ve herkese göre pekçok farklı  ürün kategorileri  arasında online alışverişin keyfini sürmek için halen geç kalmadınız lakin süre daralıyor elinizi çabuk tutun özel yılbaşı kataloğundaki hediye önerilerine gözatmayı unutmayın derim!

Herkese şimdiden iyi seneler!!!
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Defne ve Derin by GeCe