Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Ocak 2014

Defne & Derin 2.doğumgünü partisi...











Defne ve Derin 22aralık 2011 perşembe  sabahı katıldılar ailemize...Dolu dolu 2yılı bitirdik!
Elbette geçen 2yılda  bazen  güldük bazen  ağladık :)
Apayrı bir yazı konusu tabiki  bu " 2 bebekle geçen 2 yılın hikayesi ..."
Bebeklikten çıkıp artık çocuk olarak anılacakları 2.yaşlarını doldurdular!
Bu yeni yaşlarını 18aralık  çarşamba günü her hafta  Beden Atölyesi 'nde katıldığımız oyun grubumuzun saatinde  kutladık!
Sağolsun en sevdiklerim kızlarımı yalnız bırakmadılar ,herbirine geldikleri için ve benim en tatlı heyacanıma ortak oldukları için tekrar tekrar teşekkür ediyorum!

Kuzenim Ebru Karaduman'ın sahibi olduğu Beden Atölyesi 'nin geçen yaz açılan Caddebostan şubesinde kutladık doğumgünlerini.
Anneleri bahçeye bakan cafe alanında ağırladığımız esnada ,Defne ve Derin arkadaşlarıyla eğitmenler eşliğinde üst kattaki cimnastik salonunda vakit geçirdiler.

Kafamda doğumgünü temasını belirleyip süsleme ve hediyeler için detayları ,beni çok iyi anlayan zevklerimi bilen arkadaşım Gülderen'e yani Peri Şekeri'ne emanet ettim!
Malum kış günü doğumgünü kutlayacağımız için Aralık ayında sanki  bahar  gibi hissettirsin insanın içini ısıtan renklerde bir süsleme olsun istedim!
Orkideler , kelebek sabunlar,renkler  vs... herbiri benim çok içime sindi,umarım davetliler de beğenmiştir!

Doğumgünü konseptine uygun lila,pembe ve su yeşili renklerde hazırlanan pasta ,kurabiye ve özel üretim bezeleri geçen yıl olduğu gibi yine Acıbadem'deki butik pastalar üreten Sihirli Spatula 'dan almayı tercih ettim.

Doğumgünü sonrasında en çok sorulan ise  Defne ve Derin'in giydikleri tafta elbiseleri oldu!
Bu elbiseler annemin tema renklerine uygun şekilde ama tamamen kendi zevkine göre özel olarak diktirip hazırlattığı doğumgünü  hediyeleriydi !

Bu şahane kareler ise Aslıhan Tokat 'ın objektifinden ... Bu özel güne ait tüm anıları ölümsüzleştirdiği için kendisine ayrıca teşekkürler!

Defne ve Derin'in bir doğumgünü daha böylece keyifle son buldu!
Bu sene hem geçen yıl yorulduğum kadar yorulmadım hem daha büyük keyif aldım sanırım bunda artık kızlarımın yavaş yavaş büyüyor olmalarının etkisi çok!!!






























































24 yorum:

  1. Kusursuz görünüyor hersey güzel kızlarınızın dogum gunleri kutlu olsun Rabbim saglikli huzur dolu bir ömür nasip ersin her ikisinede insallah . Sevgiler .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin!!! Çok teşekkürler :)
      sevgiler

      Sil
  2. muhteşem bir doğum günü olmuş. hep mutlu ve bir arada kalın, hep gülün inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Ayşen'cim!
      sevgiler :)

      Sil
  3. çok güzel bir doğum günü olmuş duygucum eline sağlık bayıldım.güzel kızlarına bir ömür boyu mutluluklar dilerim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler!
      Benim çok içime sinen bir doğumgünüydü ama sizler tarafından beğenilmesi elbette beni daha çok mutlu etti!
      sevgiler :)

      Sil
  4. Kelebeklerinin doğumgünü kutlu olsun,nice mutlu yıllara:)Herşey harika görünüyor,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl kelebekler Defne ve Derin hakikaten :)
      ordan oraya uçan bir saniye yerinde duramayan ...
      çok teşekkürler
      sevgiler

      Sil
  5. duygucum herşey cok guzel gorunuyor. yavruların nice mutlu ve sağlıklı seneleri olsun dilerim. Bahtları da açık olsun inşallah nice seneler yen iden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mügecim çok çok teşekkürler!
      Derler ya "analar tahtını yapar ama bahtını değil " diye galiba en önemlisi bu senin dileğin oldu :)

      Sil
  6. hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık,
    bende ikiz kız annesiyim ve yaptıklarınızdan yazdıklarınızdan fikir alarak devam ediyorum.
    haftasonu diş buğdayı partimiz var onun hazırlıkları arasında sizin yazdıklarınızı okumak moral ve motivasyon oluyor benim için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikiz kız annesi mi?
      ne kadar güzel :)
      kızların performansından diş buğdayı yapmaya benim gücüm yoktu inanın size kolaylıklar diliyorum!

      Sil
  7. kızlarınızla uzun mutlu güzel yıllara her yapılan çok hos ve güzel ellerinize sağlık,
    benimde ikiz kızlarım var (Derin Deniz&Nehir Duru) diş buğdayı hazırlığımız var bu güzel koşturmaca arasında sizin yazılarınız okumak ayrı bir keyif :)

    YanıtlaSil
  8. Herşey kusursuz ve harika görünüyor.. Daha nice rengarenk, bol kahkahalı, sağlıklı ve mutlu yılları olsun Defne ve Derin'in..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilekleriniz daim olsun!
      kahkaha ,sağlık ve mutluluk ...
      çok teşekkürler
      sevgiler

      Sil
  9. ayyy ısırsana mıncıklasana onları benim için.
    :)

    (bak bi kaç gün önceki "sade ve derin deep tone" yazımı okusan yaaa lütfeen. sürpriiiz)

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar beni ısırıyor artık :))
      bu arada yazıyı okudum güzel bir sürpriz oldu!
      yazmaya devam
      sevgiler

      Sil
  10. her şey ne kadar güzel ve özenli ne güzel bir gün olmuş,maşallah o güzel kızlara mutlu nice yaşları olsun,sende çok şıksın güzel anne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifat için çok teşekkürler!
      umarım ilerde resimlere baktıklarında onların da hoşuna gider
      sevgiler :)

      Sil
  11. çok güzel bir dğumgünü olmuş.konsept renkler insanlar ortam cıvıl cıvıl..takip edılıyor ve bazen kopya çekıyorum sızden işimi kolaylaştırıyorsunuz.gerçi ben samsundayım pişti olamyız .)))teşekkürler kelebekleriniz uçuş uçuş sağlıklı bir ömür geçırsınler inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize ilham almanıza çok sevindim
      Teşekkürler :)

      Sil

Special design for Defne ve Derin by GeCe