Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Şubat 2014

Emzirme Eğitimi Çekiliş Sonucu

İkizlerde emzirme nasıl olmalı başlıklı yazımda emzirme danışmanı sevgili Esra Ertuğrul' un 16 Şubat Pazar günü Emzirme Eğitimi asıl talihlisi Lale Elmas ,yedek talihlisi ise Müge Kılıç oldu!

Kazananı tekrar tebrik ediyorum umarım Esra'nın engin bilgilerinden fazlasıyla yararlanır!
Hemen  mail adresine aşağıdaki eğitim bilgilerini gönderiyorum ve gidip gidemeyeceğine dair acil teyidini bekliyorum

sevgiler!

http://www.cekilisyap.com/emzirme-egitimi-cekilisi


ANNE SÜTÜ VE EMZİRME EĞİTİMİ
Bostancı  Marga Yaşam Atölyesi
açık adres için tıklayınız
16 ŞUBAT 2014
SAAT 11:00-13:00

2 yorum:

  1. Oleeeey ! Çok teşekkürler , pazar günü bebeğimle ordayız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lale hanım merhabalar
      Emzirme eğitimini veren Esra ben:)
      Sizinle ve bebeğinizle tanışacağım için çok mutlu oldum.
      Bu sabah kalktığımda belim tutuldu ve şu an halen hareket edemiyorum. Onun için bu pazar eğitimi ertelemek durumundayom. Mart başında olacak size emaille haber vereceğim.

      Tanışmak dileğiyle
      Sevgilerimle

      Sil

Special design for Defne ve Derin by GeCe