Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Mart 2014

Oyuncak seçimindeki tercihlerinizi paylaşmak ister misiniz?

Daha önce katıldığım pekçok eğitimde ve etkinlikte uzmanlardan hep şunu duydum; " Çocuk oyun ister ,oyuncak değil!" ancak biz ebeveynler kimi zaman oyuncağı bir ödül gibi ,kimi zaman ihtiyaç gibi görüyoruz ve kontrolsüzce oyuncak alıyoruz.
Aslına bakarsanız kızlarıma oyuncak alırken,bazen sırf  benim  hoşuma gittiği için aldığım çeşitler bile oldu.Hatta 27aylık olmalarına rağmen bana ve eşime göre halen alınacak çok oyuncak var ama annem ve babama göre aldığımız oyuncakların pekçoğu yaşları için fazla ya da erken!!!
Tüketim çılgınlığının ve hayalgücünün en somut örneği bence oyuncaklar ancak artık anneler ve babalar her konuda olduğu gibi hem çocukların gelişimini hem de sağlığını doğrudan etkileyen  oyuncakların seçiminde  boyalarından tutun da ,üretim yerlerine kadar pekçok kriteri gözden geçirerek alışveriş yapıyor.





Bu konuyla ilgili yaşadığımız sıkıntıları fark eden Voimio.com bu konuda bir farkındalık yaratmak için Türkiye genelinde bir anket çalışması yapıyor. [http://bit.ly/voimio_anket] adresinden ulaşabileceğiniz ankete vereceğiniz cevaplar sayesinde Türk ebeveynlerin yaşadığı sıkıntılara dikkat çekebileceksiniz!
Aynı zamanda bu anket sayesinde  çocuğuna faydalı oyuncaklar almak isteyen ve detaylı bilgiye ihtiyaç duyan bizim gibi ebeveynler için de faydalı bir araştırma yapılmış olacak.Açıkçası bu sonuçları çok merak ettiğim için blogumda bu ankete yerveriyorum ve  sonuçlarını ben de sizler gibi heyecanla bekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Defne ve Derin by GeCe